امیر ارسلان مطهری مهاجم ملی پوش نفت در بازگشت از رقابت های آسیایی به صلاحدید علی منصوریان در ترکیب اصلی نفت برابر سیاه جامگان به میدان رفت و در همان نیمه نخست موفق شد تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمررسانده و شادی زایئد الوصفی از خود نشان بدهد.

ارسلان که هنوز به خاطر از دست دادن موقعیت های گلزنی تیم امید برابر ژاپن با انتقاداتی روبرو بود انگیزه فراوانی داشت تا بار دیگر توانایی هایش را به رخ کشیده و جواب منتقدانش را بدهد از همین رو وقتی گل نفت را به ثمر رساند در جمع هم تیمی هایش به گونه ای شادی کرد که کاملا قابل درک بود او از بسیاری از اتفاقات روزهای گذشته ناراحت است.

 

اما اوضاع برای این جوان آینده دار جلوی رقیب مشهدی چندان خوب پیش نرفت چون این شادی ها در نیمه دوم جای خود را به تلخی داد چون ارسلان با زدن یک گل به خودی در دقایق پایانی بازی زمینه شکست نفت را فراهم کرد تا روزهای تیره اش در فوتبال ایران ادامه داشته باشد. علاوه بر آن این بازیکن جوان به خاطر اعتراض برخی طرفداران از کوره در رفت و درگیری های ناپسندی هم ایجاد کرد.تمامی اتفاقات در جایی رخ داد که پدر ارسلان مطهری نیز از نزدیک شاهد این بازی بود.