لوبانف دروازه‌بان اول است یا سوشا؟!

ماجرا از حدود دو هفته قبل شروع شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس هنگام عقد قرارداد با الکساندر لوبانوف، به این دروازه‌بان ازبکستانی قول دادند که او دروازه‌بان اصلی این تیم در لیگ برتر باشد مدیران و مربیان کادر فنی پرسپولیس تصور می‌کردند سوشا مکانی به دلیل حواشی و مسائلی که برایش پیش آمده تا پایان فصل نمی‌تواند این تیم را همراهی کند اما ظاهراً مشکلات این دروازه‌بان حل شده است تا جایی که او دیروز (جمعه) در تمرین تیمش حاضر شد.

حتی مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مصاحبه‌هایی کرده‌اند که نشان می‌دهد سوشا نه تنها دیگر مشکلی برای تمرین کردن با تیم ندارد بلکه می‌تواند به همراه سرخپوشان در بازی‌ها نیز شرکت کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که لوبانف فکر می‌کرد دروازه‌بان اول شده و تا پایان فصل در 13 هفته پایانی می‌تواند پشت‌سر کاپیتان در هر بازی به میدان برود.

جالب اینکه سوشا در پرسپولیس نشان داده هیچ علاقه‌ای ندارد که گلر دوم تیم باشد. او در زمان حضور نیلسون، هر وقت نیمکت‌نشین شد، یک حاشیه جدید برای تیم ساخت و در زمان سرمربیگری حمید درخشان و وقتی که مسعود همامی جانشین نیلسون شده بود هم دلخوری داشت درست دو هفته مانده به پایان لیگ چهاردهم، درخشان رأی به نیمکت‌نشینی سوشا و بازی همامی داد که سوشا با داد و بیداد فراوان، از هتل محل اسکان تیم خارج شد و به خانه برگشت. حالا باید دید اگر سوشا اجازه قطعی برای انجام بازی‌هایش را بگیرد، در کنار لوبانف باز هم خاطرات گذشته را برای هواداران تکرار می‌کند یا از نظر اخلاقی دچار تحول شده است؟