به مدیرعامل باشگاه توهین شود انگار به من توهین شده!

علیرضا منصوریان در خصوص اتفاقات رخ داده در زمان بازی تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان و اعتراض‌هایی که هواداران این تیم انجام داده‌اند، گفت:‌ باید بگویم که نفت امسال توانسته هواداران جدیدی پیدا کند و حدود صد تماشاگر هستند که اکثر بازی‌های ما را می‌آیند و جالب اینجاست که این هواداران حتی از استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد و استان البرز به استادیوم می‌آیند تا از ما حمایت کنند.

وی ادامه داد: البته دیروز سوءتفاهم‌هایی به وجود آمد و من بعد از بازی با آنها صحبت کردم که چرا ناراحت هستند؟ آنها معتقد بودند که ما نباید بازیکنان‌مان را می‌فروختیم. من به هواداران گفتم که اگر به مدیریت باشگاه اعتراض می‌کنید انگار به من اعتراض کرده‌اید و حق این کار را ندارید چرا که اگر موضوعی به مدیریت باشگاه بر بخورد انگار به من برخورده است.

سرمربی تیم نفت تهران در ادامه تصریح کرد: امروز چند تن از این هواداران سر تمرین ما آمدند و بابت اتفاقات دیروز عذرخواهی کردند. آنها گفتند که چون نفت باخته بود ما ناراحت شدیم و آن مسائل پیش آمد. این اقدام هواداران باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه هم شد اما من به هواداران گفتم که من به همراه اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه قطعا منافع باشگاه نفت را در نظر دارم و اگر 6 بازیکن را از دست دادیم به دلیل منافع باشگاه بود. در این میان سوء‌تفاهمی هم پیش آمد که با صحبت‌هایی که با هواداران کردم رفع شد.

منصوریان خاطرنشان کرد: تمام کارهای ما با مدیریت باشگاه هماهنگ است و ما کارهایمان را با هماهنگی پیش می‌بریم. هواداران از باخت دیروز ما ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که می‌توانستیم راحت سیاه‌جامگان را ببریم اما باختیم. من هم به هواداران‌مان گفتم و مسائل را توضیح دادم که آنها هم حرف‌های من را پذیرفتند و بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کردند. در هر صورت من به مدیر باشگاه حق می‌دهم چرا که همه چیز بین ما با هماهنگی صورت گرفته و می‌گیرد. هواداران هم که امروز به تمرین ما آمدند بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کردند و مطمئنا دیگر چنین مسئله‌ای پیش نمی‌آید.مدیرعامل ما حق داشت که ناراحت باشد چرا که همه چیز یک سوءتفاهم باشد.