صادق ورمزیار درباره دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: بی گمان بازی راحتی برای استقلال نخواهد بود. هر دو تیم تاکتیکی و هماهنگ هستند و بی دلیل در بالای جدول قرار نگرفته اند. به اعتقاد من با در نظر گرفتن بازی پرسپولیس و سپاهان این بازی مهمترین دیدار این هفته هجدهم لیگ برتر است.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن هافبک ها و مهاجمان خوبی دارد و حتی شاید گل محمدی برای انتخاب بازیکنانش در خط حمله به دردسر هم بی افتد اما در نقطه مقابل باید گفت که استقلال در خط دفاعی آن نظم لازم را نداشته و در طول نیم فصل اول هم با زدن گل به حریفان این مشکلش را پوشش داده است. با این همه غیبت عمران زاده و خسرو حیدری هم می تواند برای استقلال تا اندازه ای دردسرساز باشد. البته حاج محمدی هم می تواند با دقت بیشتر در جایگیری هایش در این بازی به خوبی جای حنیف را پر کند.

مدافع اسبق استقلال اضافه کرد: استقلال با ارائه بازی همیشگی خود که جمع شدن در زمین خودی و اجازه کار دادن به حریف در میانه میدان است می تواند با توپ ربایی هافبک های جوان و دونده اش با یکی دو پاس مستقیم به دروازه حریف برسد ولی در خط دفاعی باید مراقب توپ های سوم باشد. این تیم اگر بخواهد بازی را از جلو ببندد و به فکر آفساید گیری باشد به بلایی که تیم امید دچارش شد گرفتار می شود.

ورمزیار در ارتباط با تیم ذوب آهن گفت: این تیم با در اختیار داشتن نفراتی همچون رجب زاده با تجربه، پهلوان، رضایی، حسن زاده و تبریزی یک تیم سرحال است که البته حدادی فر را هم دارد که از بهترین هافبک های حال حاضر ایران به شمار می رود و می تواند با این مهره ها برای استقلال دردسرساز باشد. در واقع این بازی به نوعی جنگ هافبک های دو تیم است.

این پیشکسوت استقلال تأکید کرد: ذوب آهن تنها تیمی بود که در دور رفت استقلال را در خانه شکست داد و البته از کادر فنی با هوشی هم بهره می برد. البته استقلال هم تیم دست و پا بسته ای نیست و حتم دارم که ذوب آهن هم حساب ویژه ای روی این بازی برای خود باز کرده است. در مجموع فکر می کنم که بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

ورمزیار در این باره که کدام دروازه بان برای استقلال در این بازی بهتر است گفت: فرقی نمی کند. چه رحمتی درون دروازه باشد چه طالب لو هر دو آنها روز سختی را در پیش خواهند داشت و باید خود را برای یک بازی مهم آماده کنند.