حقیقی: حضور در این تیم باعث غرور من است

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در روبین کازان روسیه فعالیت می‌کرد، به ماریتیمو پیوسته است تا زیر نظر نلو وینگادا که قبلا با او در پرسپولیس کار کرده بود، فعالیت خود را از سر بگیرد.

 

حقیقی که در چند روز گذشته با ماریتیمو تمرین می‌کرد، روز شنبه رسما به هواداران این تیم پرتغالی معرفی شد و همراه وینگادا با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

 

وینگادا درباره حضور این دروازه‌بان ایرانی گفت: «حقیقی دروازه‌بان نخست تیم ملی ایران است و خیلی خوشحال هستیم که او را به خدمت گرفتیم. از حضور او در ماریتیمو استقبال می‌کنم و امیدوارم او روزهای خوبی اینجا داشته باشد.»

 

حقیقی با جو فوتبال پرتغال غریبه نیست. او قبلا در اسپورت کوئیویلها و پنافیل بازی کرده است.

 

حقیقی که قرار است در این تیم پیراهن شماره 80 را به تن کند، درباره حضور در ماریتیمو گفت: «خیلی خوشحال هستم که به یکی از بهترین تیم‌های پرتغال پیوسته‌ام. ماریتیمو از بهترین تیم‌هایی است که در لیگ است و حضور در این تیم باعث غرور من است. مطمئنا در این فصل تمام تلاش خود را خواهیم کرد و دوست دارم که به تیم کمک کنم و شرایط خوبی داشته باشد.»

 

حقیقی در پاسخ به این سوال که فکر می کند دروازه بان نخست این تیم باشد یا خیر؟ گفت: «من وظیفه دارم که تمرین کنم و این نظر آقای وینگادا است که از چه بازیکنانی در ترکیب خود استفاده کند.»

 

علیرضا حقیقی تاکنون 22 بازی ملی در تیم ملی ایران داشته است و در جام جهانی 2014 برزیل در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و زیر نظر کارلوس کی‌روش در هر 3 بازی ایران به میدان رفت.