دردسر جدید سوشا/باز هم عکس منتشر کرد!

روز اولی که سوشا مکانی بازداشت شد، جعفر کاشانی در جایگاه رییس هیات مدیره پرسپولیس با بیان این جمله که مجموعه سرخ به بازیکن بااخلاق نیاز دارد، از فسخ قریب الوقوع قرارداد سوشا خبر داد و علی اکبر طاهری هم اعلام کرد سوشا احتمالا از لیست پرسپولیس خارج می شود.

 

باشگاه حتی با فدراسیون فوتبال رایزنی کرد تا مجوز بدهد یک دروازه بان در لیست پرسپولیس جایگزین سوشا شود و همه چیز مطابق خواست مجموعه سرخ پیش رفت اما بعد از آن که علیرضا بیرانوند سر قیمت و باشگاه نفت سر رضایتنامه بازی درآوردند، پرسپولیسی ها در روز آخر نقل و انتقالات چشم بسته الکساندر لوبانف را به خدمت گرفتند که حاصل این خرید چشم بسته وارد کردن نام یک دروازه بان ناآماده با حداقل ده کیلو اضافه وزن در لیست پرسپولیس بود.

 

پرسپولیس خیلی دیر فهمیدند این دروازه بان خارجی به دردشان نمی خورد و دیگر چاره ای نداشتند جز این که سراغ حل مشکل سوشا بروند چرا که برانکو هم فقط سوشا را می خواست.

 

آنها به هر زحمتی بود مجوز بازی سوشا را گرفتند و مشکل او را به شکل مقطعی و کوتاه مدت حل کردند اما جناب سوشا شب گذشته با انتشار تصویر جدیدی از نامزدش و حذف سریع آن به سفارش مسئولان برای خودش یک دردسر جدید درست کرد!