کمال کامیابی نیا:واقعا عذر می خواهم مرا ببخشید+عکس

کمال کامیابی نیا که این روزها یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس محسوب می شود از انگیزه های بالای برخوردار است و امیدوار است با حضور هواداران تیمش در بازی فردا برابر سپاهان سه امتیاز ارزشمند این بازی را نصیب خودشان کنند. او در گفتگو با "ورزش سه"، درباره دلیل عدم حضورش در مراسم همایون بهزادی نیز صحبت کرد. شاید دلیل قانع کننده نبوده اما اینکه او حاضر به عذرخواهی بابت این قصور شده مطمئنا جای قدردانی دارد.

 

بازی های دوستانه کمک زیادی کرد

در تعطیلات لیگ بازی های تدارکاتی خوب و در کنار آن تمرینات با برنامه ای را پشت سر گذاشتیم. بازی با پیکان، پاراگ، سایپا و صبای قم کمک زیادی کرد تا نقاط ضعف و قدرت مان را بشناسیم و آماده بازی های دور برگشت شویم. با تمرینات فوق العاده ای که پشت سر گذاشتیم و شرایط تیمی حال حاضرمان کاملا مهیای بازی های باقی مانده لیگ هستیم.

 

سپاهان کلید قهرمانی است

سیزده هفته به پایان لیگ باقی مانده و به نظرم بازی با سپاهان کلید قهرمانی مان در فصل است و از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. بازیکنان کاملا درک کرده اند که چه بازی مهمی در پیش داریم و از نظر ذهنی و روانی کاملا مهیای این بازی هستیم. سپاهان تیم خوبی است اما با تمام احترامی که برای آنها قائلم آنها را در آزادی مجبور به قبول شکست می کنیم. 13 هفته فرصت داریم تا به امتیازات لازم در ادامه مسابقات به هدف مان برسیم.

 

لیگ غیرقابل پیش بینی شده است

در لیگ بازی آسان وجود ندارد؛ همه حریفان در نیم فصل دوم برای کسب امتیاز به زمین می آیند و در همین هفته هم دیدید که تیم های ته جدولی برابر صدرنشینان چطور امتیاز گرفتند. نباید سپاهان را هم دست کم بگیریم و مانند دیدار با استقلال خوزستان با یک بازی زیبا آنها را محکوم به شکست کنیم.

 

 

حرکت آقای طاهری روحیه مان را افزایش داد

باید تشکر ویژه ای از آقای طاهری داشته باشیم که با درک شرایط تیم و هواداران، حضور هواداران را در استادیوم رایگان اعلام کردند و این مساله می تواند نقش پررنگی در بازی ما و نتیجه داشته باشد. هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و امیدوارم همانطور که در بازی با استقلال خوزستان برای ما سنگ تمام گذاشتند در این بازی هم حضور یابند و بتوانیم در پایان سه امتیاز را با آنها جشن بگیریم. البته هدیه بزرگ و اصلی ما در پایان فصل است و امیدوارم با ادامه همین روند در پایان فصل از خجالت آنها بیرون آییم و نتیجه خوبی کسب کنیم

بابت عدم حضور در مراسم آقا همایون عذر می‌خواهم

وظیفه ما بود صد در صد در این مراسم حضور یابیم. اما تمرین طول کشید و بعد از آن هم هماهنگی لازم برای حضورمان در این مراسم انجام نشده بود و خیلی از ما از جمله خودم از ساعت و زمان این مراسم بی خبر بودم. آقا همایون از بزرگان پرسپولیس بودند و من شخصا از خانواده ایشان و هواداران بابت عدم حضورم معذرت خواهی می کنم. نمی‌دانم چطور باید عذرخواهی کنم بابت این قصوری که داشتم و امیدوارم سایه پیشکسوتان همیشه بالای سر ما و پرسپولیس باشد.

 

ماجرای تولد صحت ندارد

نمی دانم چرا ماجرا را اینطوری کرده اما اصلا ماجرای تولد به اینصورت که می گویند صحت ندارد. در تیم بزرگ البته همیشه حرف و حدیث وجود دارد و من اصلا منکر این قضیه نمی شوم که اشتباه از ما بود و باید حتما در مراسم شرکت می کردیم و باز هم عذرخواهی می کنم. ما دو روز قبل از آن در مراسم تشییع ایشان با هماهنگی بین خودمان حضور یافته بودیم و همگی در ساعت 7 در هتل المپیک جمع شدیم و به امجدیه رفتیم اما واقعا در این مراسم اصلا هماهنگی وجود نداشت و این مساله باعث شد نتوانیم حضور یابیم. شخصا از زمان برگزاری مراسم اطلاع نداشتم و از تمامی پیشکسوتان عذرخواهی می کنم.

 

ماجرای سلفی و شلوغی مراسم؟

اصلا اینطور نیست. اتفاقا تفاوت باشگاهی مثل پرسپولیس و دیگر تیم ها در همین جا مشخص می شود. مگر این اتفاق زمانی که پیراهن تیم های دیگر را پوشیده بودیم برای ما افتاده بود؟ پس این محبوبیت و درخواست از سوی هواداران به خاطر نام پرسپولیس و پیراهنی است که پوشیده ایم و باید قدر آن را بدانیم. هر جا باشم کوچک هواداران هم هستم و هر چه داریم از آنها و نام پرسپولیس است. اگر این پیراهن بر تن ما نبود هیچکس ما را نمی شناخت و باید خدا را شاکر باشیم این فرصت را نصیب ما کرده که اینطور مردم به ما محبت داشته باشند. فوتبال تمام می شود و این اتفاق برای همه ما می افتد و به شخصه معتقدم احترام احترام می آورد و امروز باید احترام پیشکسوتان را حفظ کنیم تا فردا هم انتظار این مساله را داشته باشیم. باز هم بابت عدم حضورم در این مراسم از خانواده هواداران پرسپولیس و مرحوم بهزادی و دیگر پیشکسوتان عذر می خواهم.

 

گلزنی به سپاهان؟ بازی مفید را بیشتر دوست دارم

بیشتر از گلزنی بازی مفید برایم در اولویت قرار دارد. گلزنی را دوست دارم اما سه امتیاز تیم برای همه ما ارزش بیشتری دارد. وظایف من در تیم دفاعی تر است و من هم بیشتر جلوی مدافعان حضور دارم و این مساله باعث می شود زیاد به فضای هجومی اضافه نشوم. امیدوارم اولین گلم را بزنم ولی مفید بودن اولویت است. در ضمن امیدوارم هواداران هم فردا در استادیوم حضور یابند و علیرغم سردی هوا، گرمابخش سکوها باشند تا یک روز خوب را رقم بزنیم و سه امتیاز را در کنار هم جشن بگیریم.