او در این خصوصمی‌گوید: «این موضوع حساس نیست چون من قبلاً با پیراهن سپاهان هم مقابل استقلال بازی کرده‌ام. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم و دوست هم ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. از انتخاب ذوب‌آهن هم راضی هستم، در ضمن استقلال و هوادارانش همیشه برایم قابل احترام هستند. من الان بازیکن صبا هستم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشم.»

بیک‌زاده در مورد اینکه آیا در صورت گل زدن به استقلال خوشحالی خواهد کرد یا خیر، تأکید می‌کند: «من مدافع هستم و ابتدا باید وظایف خودم را انجام بدهم ولی اگر به استقلال گل بزنم قطعاً خوشحالی نخواهم کرد.» مدافع صبا در پاسخ به این سؤال که آیا قبل از بازی به سمت پرویز مظلومی خواهد رفت، خاطرنشان می‌کند: «من مشکلی با مظلومی ندارم و به سمت او می‌روم.

مظلومی مربی من بوده و اختلافی هم وجود ندارد. حتی او قبل از شروع لیگ نامه نوشت و خواهان ماندنم شد ولی به هر حال من تصمیم گرفتم به صبا بروم.» بیک‌‌زاده درخصوص اینکه امسال کدام تیم مدعی قهرمانی است، می‌گوید: «تیم‌های خوبی در لیگ هستند.

استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، سایپا، استقلال خوزستان و چند تیم دیگر شرایط خوبی دارند و تیم ما هم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و فاصله‌ها به هم نزدیک است. ما می‌توانیم حتی شانس خودمان را برای قهرمانی در نیم‌فصل امتحان کنیم. اگر استقلال را ببریم حتی شانس رفتن به صدر جدول را هم داریم.»