سعید ابراهیم پور گلر تیم فوتبال نساجی همان دروازه بانی است که عادل فردوسی پور در برنامه 90 معتقد بود که او تبانی کرده است. 

 

حسابی جنجال ساز شده اید.

واقعا چه باید بگویم؟ فردوسی پور برای من جای دفاع گذاشت؟ من در آن بازی که ایشان فیلمش را پخش کرده، 6 توپ تک به تک گرفتم، تک به تک هایی که فقط نویر می تواند آن ها را بگیرد. من به خاطر این باشگاه و مردم از پیشنهادات لیگ برتری ام گذشتم حالا هم این حرف ها را مطرح می کنند.

 

کوروش موسوی هم گفته حرف هایی دارد که با خود به گور خواهد برد.

بیاید حرف هایش را بزند بعد برود. به سرمربی زنگ زدم می گوید من به سلامت تو شک ندارم، پس چرا نمی آیی مصاحبه کنی و حرف هایت را با خودت به گور نبری؟ می گویند بعد از بازی استعفا کرد درحالیکه او در بازی مقابل خونه به خونه هم سرمربی تیم بود. مالک باشگاه هم می آید حرف هایی می زند که واقعا برای من عجیب است.

 

یک مقدار کلیات را کنار بگذاریم و به جزییات برسیم، در یک صحنه توپ را به مهاجم حریف پاس دادی.

باور کنید آن جا پایم به چمن گیر کرد، من یک سوال دارم، وقتی تیم ما 3 گل عقب است چرا من باید بیایم همچین اشتباهی کنم که گل چهارم را بخوریم؟ اگر بازی بعدی ما را دیده باشید متوجه می شوید که تماشاگران چگونه مرا تشویق می کردند، اینکه بیاییم با یک فیلم این حرف ها و تهمت را بزنیم صحیح نیست. چندین و چند سال است که من پیشنهادات خوبی دارم ولی به همه آن ها جواب منفی داده ام تا پشت خط گلرهای اسمی لیگ برتر نمانم بعد یک شبه می آیند آبروی مرا می برند؟ چرا اجازه دفاع به من ندادند؟

 

با برنامه تماس گرفتی که صحبت کنی؟

من امروز صبح به فردوسی پور زنگ زدم ولی جواب نداد، او باید هفته بعد مرا پشت خط بیاورد تا من از حیثیت خودم دفاع کنم. قوانین رسانه این است که وقتی به کسی تهمت زده می شود باید به او فرصت داده شود تا از خودش دفاع کند ولی این اجازه به من داده نشد. مطمئن باشید من اعاده حیثیت می کنم، من دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق هستم و از حق خودم دفاع خواهم کرد.

 

یعنی از فردوسی پور شکایت خواهید کرد؟

از هرکسی که به من تهمت بزند شکایت خواهم کرد، مطمئن باشید من تا آخر این ماجرا خواهم رفت. کوروش موسوی مرد باشد و بیاید همه چیز را بگوید، آقایان توضیح بدهند که چرا آن بازی را بعد از 3 هفته پخش کردند که باخت های خودشان را توجیه کنند. چرا به موسوی زنگ نمی زنید که حرف هایی که گفته به گور خواهد برد را بگوید؟

 

با ایشان هم صحبت خواهیم کرد، در مجموع خیلی از این صحبت ها در لیگ یک شنیده می شود.

من در تیم سایپا شمال بودم و قرارداد 70 میلیونی داشتم ولی در طول یکسال فقط یک میلیون تومان گرفتم، شما فکرش را بکنید من در طول یکسال فقط یک میلیون گرفتم، می توانید بیایید حساب های مرا چک کنید که ببینید من چه زمانی پول گرفته ام. در همین تیم که بودم یکی از تیم هایی که الان در لیگ برتر است به من گفته بود که راه بده ما به لیگ برتر برویم، تیم ما آن زمان نهم بود واقعا اگر من راه می دادم کسی متوجه می شد؟ ولی این کار را نکردم. بیایید مرا به کمیته انضباطی ببرید تا درباره همه چیز توضیح بدهیم. من از دوره رویانیان تا الان از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی الان می آیند آبروی مرا می برند، دیشب خوابم نبرد، آقای فردوسی پور پاسخ گریه های شبانه مادر مرا شما می دهی؟ اگر این فیلم را داشتید چرا زودتر رو نکردید؟

 

با سرمربی تیم صحبت کردید؟

تلفنش خاموش است، به ماساژور زنگ زدم گفت موسوی در تهران است، گفتم چرا این حرف ها را زده؟ گفت تو برای ما همان سعید سابق هستی، من همان سعید هستم و این کارها را می کنید؟