پرویز مظلومی پس از تساوی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به نوبه خودم ایام دهه فجر را تبریک می‌گویم. آن چیزی که من می‌خواستم بازی در نیامد. دلیل آن هم دوری از مسابقات بود. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. وقتی از مسابقات دور هستیم طبیعی است که بازیکنان شرایط خوبی ندارند.

وی ادامه داد: اساس کار ذوب‌آهن بر روی ضد حمله بود که ما این موضوع را می‌دانستیم و با برنامه قصد داشتیم که آن را خنثی کنیم. در هر صورت دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند. در نیمه دوم ما فرصت‌هایی را به وجود آوردیم که متاسفانه رشادت دروازه‌بان حریف باعث شد که نتوانیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: از تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن انتظار می‌رود که بازی بهتری را به نمایش بگذارند. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم. یحیی گل‌محمدی هماهنگی خوبی را بین بازیکنانش به وجود آورده است. فکر می‌کنم اگر این مسابقه در کوران لیگ برگزار می‌شد کیفیت بیشتری داشت.

مظلومی با ابراز رضایت از نتیجه تساوی افزود: ذوب‌آهن رقیب ماست و بازیکنان ما نسبت به شکست دور رفت از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند و تحت تاثیر قرار گرفته بودند اما در هر صورت ما از این نتیجه راضی هستیم و به بازیکنانم هم خسته‌نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد موقعیت‌های ذوب‌آهن و درخشش رحمتی تاکید کرد: ذوب‌آهن موقعیت آنچنانی نداشت. به هر حال رحمتی هم گلر ماست و توپ‌هایی را مهار کرد. ضربه آنچنانی به سمت دروازه ما زده نشد اما من هم گفتم که ذوب‌آهن موقعیت‌هایی داشت. ما یک موقعیت بسیار خوب داشتیم که دروازه‌بان ذوب‌آهن به خوبی آن را دفع کرد. من حتی فکر کردم شوت روزبه چشمی به گل تبدیل شد. ذوب‌آهن در اصفهان بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد و ما هم صددرصد آماده برگزاری این مسابقه نبودیم.

وی در مورد قهرمانی خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌ها رقیب ما هستند نمی‌توان پیش بینی کرد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در پایان فصل بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم. سپاهان درست است که در رده‌های پایین‌تر قرار دارد اما از مدعیان به حساب می‌آید.ذوب‌آهن و پرسپولیس هم از جمله رقیبان هستند. در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها فینال به حساب می‌آید. سخت است که در بازی‌ها بخواهیم امتیاز کسب کنیم.

سرمربی استقلال در مورد کارت زردی که مهدی رحمتی در دقایق پایانی دریافت کرد و سه کارته شد تا در دیدار مقابل استقلال اهواز بازی نکند و به دیدار نفت برسد، گفت: این گونه نیست. اتفاقا در رختکن من با او برخورد کردم. بازی استقلال اهواز برای ما آسان نیست. ما هیچ بازی را ساده نمی‌گیریم. رحمتی کمی پایش دچار مشکل بود و به خاطر همین موضوع در شروع مجددها تعلل می‌کرد. او نیاز به استراحت داشت چراکه هنوز مصدومیتش کاملا برطرف نشده است.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال تاکید کرد: با تلاش‌های هیات مدیره و مدیرعامل خوشبختانه این مشکلات برطرف شده است. در هفته‌های گذشته تمرکز ما به خاطر این مسائل به هم ریخته بود اما این مسائل حل شده و تاکنون مورد خاص دیگری مشاهده نکردیم.