علی علیپور  در خصوص تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل سپاهان و استقبال خوب تماشاگران از این دیدار اظهار داشت: بازی در سطح بسیار خوبی برگزار شد. در نیمه اول سپاهان بازی بهتری به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که کادرفنی در تیم ایجاد کرد شرایط به طور کامل تغییر کرد و این ما بودیم که بر بازی مسلط شدیم.

 

وی افزود: حضور تماشاگران در این بازی انگیزه ما را چند برابر کرد هر چند نتوانستیم در این بازی پیروز شویم و به نوعی شرمنده آنها شدیم. واقعا دست هواداران درد نکند که در این هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند و یک بار دیگر نشان دادند که خیلی با معرفت هستند.

 

مهاجم پرسپولیس در واکنش به اظهارات برانکو مبنی بر اینکه «علیپور تمام خواسته‌هایش را در نیمه دوم برآورده کرد» گفت: واقعا برای من افتخار است که با مربی بزرگی چون برانکو کار می‌کنم. با حضور او روز به روز پیشرفت می‌کنم. در بازی سپاهان سعی کردم آنچه مربی از من می‌خواهد را در زمین انجام دهم و خوشحالم از اینکه با گلزنی جواب اعتماد مربیان خود را دادم. ای کاش این بازی را می‌بردیم و خوشحالی ما و هواداران چند برابر می‌شد. اگر برانکو را بعد از گلزنی‌ام در آغوش گرفتم خواستم به نوعی از زحمات او تشکر کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بیشتر بازی‌های تیمش روی نیمکت حضور دارد، گفت: به تصمیم مربیان تیم احترام می‌گذارم و اعتقادم این است که یک بازیکن باید همیشه در فرم ایده‌آل باشد تا هر وقت به میدان رفت بتواند در تغییر روند بازی تاثیر بگذارد. شرایط من هم الان نسبت به نیم فصل اول از هر نظر خیلی بهتر شده و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم.