رضایی: شکست سایپا را به آقای تاج تبریک می گویم

بیت الله رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست سایپا مقابل پدیده و غیبت تیموریان گفت: حضور تیموریان هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی می توانست به ما کمک کند. مساله روحی و روانی بیشتر از بعد فنی بود. تیموریان می توانست با تجربه ای که داشت از نظر روانی در تیم ما تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی با انتقاد از سازمان لیگ گفت: ما روز اول بهمن ماه به سازمان لیگ در مورد تیموریان نامه نوشتیم اما سازمان لیگ روز 12 بهمن ماه و زمانی که تیم سایپا در حال سفر به مشهد بود پاسخ نامه ما را دادند معنای این کار چیست؟! من شکست سایپا را در هفته هجدهم به آقای تاج و همکارانشان در سازمان لیگ تبریک می گویم. ایشان مدام می گویند از باشگاه ها حمایت می کنند اما در عمل حمایتی از باشگاه سایپا نمی شود.

رضایی در مورد اینکه محرومیت تیموریان باید در لیگ قطر اعمال می شده گفت: مطمئن باشید اگر تیموریان در یک تیم اصفهانی بازی می کرد در لیگ برتر محروم نمی شد. 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد وضعیت تیمش گفت: با یک برد و یک باخت نمی توان در مورد تیم تصمیم گیری کرد. برد و باخت جزیی از فوتبال است اما آنچه مهم است اینکه مقابل تیم های پایین جدول بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا در بازی های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس دست و دلمان نلرزد.

وی افزود: من از روزی که به باشگاه سایپا آمدم گفتم که ارایه بازی زیبا و با کیفیت مهم است. زیرا وقتی تیم ها با کیفیت بازی کنند تماشاگران برای حضور در ورزشگاه بیشتر راغب می شوند. به هر حال ما در بازی با پدیده کیفیت لازم را نداشتیم و بازی بی کیفیتی را انجام دادیم. تماشاگران وقتی بازی بی کیفیت از تیم ها ببینند از حضور در ورزشگاه پشیمان می شوند.

رضایی با اشاره به میزبانی خوب تیم پدیده گفت: باید از میزبانی خوب تیم پدیده تشکر کنم. مدیران این باشگاه میزبان شایسته و خوبی برای ما بودند و به ما خیلی لطف داشتند.