بنگر:مسولان سپاهان حق ناراحتی ندارند

محسن بنگر درباره اتفاقات رخ داده در بازی با سپاهان و همچنین حواشی پس از آن توضیحاتی ارائه کرده است.

 

*پرسپولیس با وجود بازی خوبی که در نیمه دوم در برابر سپاهان انجام داد نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.

به نظرم بازی بسیار خوبی را هردو تیم انجام دادند و ما می توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما از موقعیت هایی که نصیب مان شد استاده نکردیم و در نتیجه هر دو تیم به یک امتیاز دست پیدا کردند که د نهایت این یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه تیم سپاهان.به نظر من گل های سپاهان به ویژه گل دوم شانسی بود.البته سپاهانی ها خوب بازی کردند و یک امتیاز مبارک شان باشد.

*پرسپولیس در نیمه دوم دیدار برابر سپاهان بازی بسیار خوبی را از خود نشان داد اما در نیمه اول نتوانست فوتبال همیشگی خود را بازی کند و به همین دلیل سپاهان فشار زیادی را روی دروازه پرسپولیس آورد.

متاسفانه همین طور است و از این موضوع بسیار ناراحتم چون فکر می کنم بازیکنان جوان تیم دچار غرور شده اند و فکر می کنند که پرسپولیس قهرمان جام جهانی شده است ولی باید بگویم که دوستان ما هیچ چی نشده ایم و 5 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم.فکر کرده ایم دو بازی را برده ایم هر روز باید از قهرمانی حرف بزنیم.

*به نظر می رسد که خیلی عصبانی هستی؟

من نمی دانم چرا بعضی از بازیکنان فکر می کنند که ما قهرمان هستیم. اگر بتوانیم سهمیه هم بگیریم شاهکار کرده ایم.ما به برانکو اطمینان داریم.او حواسش به پرسپولیس است.مطمئن هستم او دوباره پرسپولیس را می سازد.

*شاید به خاطر گلی که طارمی در دقایق پایانی نزد آن قدر عصبانی هستی؟برخی می گویند او یک فرصت صد در صدی را از دست داد.

موقعیت صد در صدی نگویید.بگویید موقعیت هزار درصدی!فکر می کنم مهدی آن قدر اطمینان داشت آن توپ گل می شود که توپ را بیرون زد.امیدوارم مقابل ذوب آهن این فرصت ها را از دست ندهیم.در بازی سپاهان متاسفائه دو اشتباه کردیم یک بار در ضربه کرنر و یک بار هم روی ناهماهنگی و عدم یارگیری دروازه ما باز شد.

*به نظرت پرسپولیس می توانست در نیم فصل تقویت شود یا همین تیم خوب است؟

به نظرم تیم ما خیلی خوب است و احتیاج به بازیکن دیگری نداریم اما فقط باید بازیکنان غرور را از خودشان دور کنند.

*مسولان سپاهان بابت فحاشی های صورت گرفته به خلعتبری ناراحتند.

چرا مسولان سپاهان ناراحتند؟برای آنها که در ورزشگاه شان به همه فحاشی می شود و این کاره هستند دیگر نباید ناراحتی ای وجود داشته باشد.البته من برای محمد رضا خلعتبری ناراحت شدم و به هواداران گفتم به او فحش ندهند اما مسولان سپاهان حق ناراحتی ندارند.