برانکو: نمی فهمم چرا به گلر تیم من نقد می کنند!

برانکو ایوانکوویچ درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: «آن مسابقه هر چه بود گذشت. همانطور که همه دیدند نیمه دوم مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و این تیم در نیمه دوم به آن چیزی که من در ذهن دارم نزدیک شده بود. در حال حاضر هم خوشبختانه وضعیت همه بازیکنان خوب است و باید بگویم همه شاگردانم سالم و سرحال هستند آنها رقابت می‌کنند تا جزء 11 بازیکن اصلی دیدار با ذوب‌آهن باشند. ما از امروز فقط به بازی بعد در برابر ذوب آهن فکر می کنیم. ما برای هر بازی برنامه خواستی داریم. امروز هم تمرین می کنیم و برای گرفتن امتیاز به اصفهان می رویم. بازیکنان پرسپولیس با تعهد متوجه مسئولیت های خود هستند.»

 

وی ادامه داد: «باز هم تاکید می کنم هدف من و باشگاه همیشه این بوده که با پیروزی هواداران را خوشحال کنیم چرا که اگر آنها نباشند فوتبال معنی نمی دهد. بنابراین باید در اینجا باز هم از حضور پرشکوه هواداران در بازی با سپاهان تشکر کنم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: «ذوب آهن تیمی است که فوتبال زیبا و خوبی ارائه می دهد ولی هدف ما فقط برد و برد است. در بازی رفت هم تماشاگران فوتبال خوبی شاهد بودند. هر چند آن شب اتفاقاتی افتاد که دیگر نمی خواهم به آن بپردازم و به عقب برگردم. من درباره داور صحبت نمی‌کنم و قطعاً بازیکنان هم فکر داوری دیدار نیستند همه تمرکز ما بر روی بازی است و به چیزی جزء آن فکر نمی‌‌کنیم. نگاه من رو به جلو است و امیدوارم سیر صعودی مان را طی کنیم.»

 

برانکو در ادامه تصریح کرد: «همه می‌دانند که ما چه بازی سختی در اصفهان داریم ذوب‌آهن قهرمان قبلی جام حذفی است و الان هم در فینال این بازی‌ها حضور دارد از طرف دیگر آنها در جدول یک پله از ما بالاتر هستند و همانطور که به بازیکنانم گفته‌ام انتظار یک بازی سختی را می‌کشیم. باید بگویم ذوب‌آهن با سایر تیم‌های ایرانی فرق می‌کند این تیم، تیم بسیار خوبی است که بالانس خوبی دارد و بازیکنان این تیم از جمله با کیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال هستند. ما می‌دانیم که در فولادشهر چه چیزی در انتظار ما است اما به دنبال ارائه یک نمایش بسیار خوب هستیم. معتقدم که بازی با ذوب‌آهن برای ما مثل یک دربی است. بازیکنان من هم باید بهترین خصوصیت خود را در این بازی نشان دهند. طبیعی است که هدف ما در این بازی کاملاً مشخص است و ما برای قهرمان شدن باید دست پر به تهران برگردیم.»

 

وی ادامه داد: «بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی همانند بازی قبل دارند. در نیم فصل دوم هر بازی حکم فینال را دارد و همه تیم ها برای گرفتن امتیاز به زمین می آیند. به همین دلیل از هیچ مسابقه ای ساده لوحانه نمی گذریم.»

 

برانکو همچنین گفت: «نیم‌فصل اول که همه دیدند اما درباره نیم‌فصل دوم باید بگویم سال گذشته پرسپولیس در نیم‌فصل دوم از 3 بازی تنها یک امتیاز گرفت اما ما تا اینجا از 3 بازی‌مان 5 امتیاز گرفته‌ایم.»

 

وی درباره وضعیت محمد انصاری گفت: «بازیکنان تیم ما با هم هماهنگ و خوب هستند. انصاری هم وضعیت خوبی دارد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط سوشا مکانی برای بازی ذوب آهن اظهار داشت: «به هر حال این مسئله تصمیمی است که گرفته شده و به ما هم اعلام شده است با این همه سوشا این روزها با ما تمرین می‌کند تا ببینیم بعداً چه پیش خواهد آمد. سوشا هم مثل سایر نفرات بازیکن تیم ماست و پیگیر وضعیت او برای بازی با ذوب آهن هستیم. البته باید بگویم ما به تصمیمی که قوه قضاییه گرفته احترام می‌گذاریم و نظر مسئولان مربوطه را می‌پذیریم. البته باید بگویم هرچه مسئولان تصمیم بگیرند آن را قبول می‌کنیم و امیدوارم که این مشکل هم برطرف شود.»

 

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس این وسط ضرر نخواهد کرد، گفت: «قطعاً همین‌طور است اما کاری نمی‌توان کرد نه تنها سوشا بلکه هر بازیکنی که از دست بدهیم برای ما یک ضرر است. با این همه باید بگویم تیم ما قائم به فرد نیست و باید راهمان را با همین وضعیت ادامه دهیم.»

 

برانکو درباره انتقادات علیه الکساندر لوبانف نیز تاکید کرد: «چرا به او انتقاد می‌کنند و منتقدان چه انتقادی دارند که بکنند؟ او دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان است و باید قبول کنیم که تازه به تیم ما آمده و نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با شرایط وفق دهد. السکاندر تنها 10 روز است که به ایران آمده و باید اجازه دهیم شرایطش با تیم تطبیق داده شود. بازی‌های ازبکستان در ماه نوامبر تمام شده و او چند وقتی در کوران مسابقات نبوده اما به هر حال وقتی تیمی گل می‌خورد دیگر کاری نمی‌توان کرد و کاری هم از دست کسی ساخته نیست.»

 

برانکو درباره حضور 5 بازیکن پرسپولیس در تمرین تیم صبا برای تبریک به علی دایی گفت: «این که بازیکنان به تولد علی دایی رفتند هیچ مشکلی نیست. این موضوع احترام و تواضع آنها به مربی گذشته خود را نشان می دهد. من رفتار آنها را تحسین می کنم که به مربی قبلی شان اینچنین احترام می گذارند.»