رضا شاهرودی  درباره آخرین وضعیت تیم سیاه جامگان در آستانه دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: فردا مقابل یکی از تیم های خیلی خوب و تاکتیکی لیگ بازی داریم. فراز کمالوند از جمله مربیانی است که تیم هایش فوتبال با حساب و کتابی بازی می کنند که این درست شبیه تیم ماست. 

وی افزود: در طول روزهای گذشته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و توقع داریم تا در این بازی خانگی هر سه امتیاز را کسب کنیم و با شرایط بهتری در جدول روند رو به رشدمان در نیم فصل دوم را ادامه دهیم. شکر خدا با بردی که مقابل نفت به دست آوردیم وضعیت روحی تیم خیلی خوب است و اگر فردا بدشانس نباشیم یک سه امتیاز دیگر به دست می آوریم.

مربی سیاه جامگان درباره علت استقبال کم هواداران مشهدی از مسابقات سیاه جامگان گفت: این چند دلیل می تواند داشته باشد. یکی اینکه بازی های ما وسط هفته است. دیگر اینکه استادیوم ما 40 دقیقه بیرون از شهر است و اگر می خواهیم هواداران به استادیوم بیایند باید برایشان اتوبوس بگذاریم. یکی دیگر از راه ها این است که بازی را رایگان کنیم. یکی دیگر از دلایل نتایج ضعیف تیم بوده که در نیم فصل اول رقم خورده است. البته من خبر دارم که قرار است در بازی فردا تعدادی از هواداران برای تماشای بازی ما به استادیوم بیایند.

شاهرودی در ارتباط با مشکلات داوری در فصل جاری خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی قبلی مان مقابل نفت دو خطای مشابه به هم  در محوطه جریمه ما و نفت اتفاق افتاد که داور در رابطه با خطایی که روی بازیکن ما صورت گرفت اعتقادی به خطا نداشت. در بازی ملوان هم مقابل نفت دیدم که بازیکن نفت چطور توپ را با دست زد ولی باز هم داور پنالتی نگرفت. شاید این پنالتی به تیم استیلی کمک می کرد و در جدول به وضعیتش بهبود ببخشد.

وی افزود: کمیته داوران باید نظارت بیشتری نسبت به قضاوت ها داشته باشد. ما در نیم فصل دوم هستیم و شرایط به گونه ای است که یک برد یا باخت با اشتباه داوری می تواند سرنوشت تیم ها را تغییر دهد.  کمیته داوران می تواند با محروم کردن داورانی که مرتکب اشتباه می شوند به نوعی آنها را به خودشان بیاورند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی فردای این تیم مقابل ذوب آهن که تکرار بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این دو تیم است توضیح داد: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خوبی می دانند که چه بلایی در اصفهان سرش آمد. به همین خاطر دوباره نمی خواهند آن مسائل تکرار شود و قطعا برای انتقام به اصفهان می روند. 

شاهرودی گفت: صد در صد برانکو روی نقاط ضعف ذوب آهن کار کرده است. این تیم در فاز حمله خیلی خوب عمل می کند اما در دفاع مشکل دارد. به همین خاطر معتقدند اگر پرسپولیس بازی نیمه دومش مقابل سپاهان را انجام دهد نه تنها ذوب آهن بلکه هر تیم دیگری را در لیگ شکست می دهد.