با خلعتبری در مورد اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.

 

بازی پرسپولیس و سپاهان چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود و من قبل از مسابقه هم گفتم که هواداران فوتبال قطعاً لذت خواهند برد. تیم ما تا قبل از اینکه 10 نفره بشویم لیاقت گرفتن 3 امتیاز را داشت خصوصاً اینکه در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و باید با نتیجه 2 بر صفر یا 3 بر صفر از زمین بیرون می‌آمدیم. برای ما ناراحت‌کننده بود که 3 امتیاز را نگرفتیم چون یک امتیاز دردی از تیم ما دعوا نمی‌کرد. البته با تیم خوب و متحول شده‌ای بازی کردیم و این مسابقه آسان نبود.

در مورد اتفاقات حاشیه‌ای این بازی و لحظات سختی که پشت ‌سر گذاشتی چه صحبتی داری؟

دلایل این اتفاقات را نمی‌دانم. هواداران پرسپولیس از این ناراحتند که چرا وقتی به این تیم گل زدیم خوشحالی کردم. من در هر تیمی که بودم تعصب خودم را نشان دادم. برگشتن به عقب چیزی را عوض نمی‌کند. متأسفانه بدون دلیل هم توهین شنیدم و هم ناسزا.

وقتی توپ به تو می‌رسید آنها به شدت تو را هو می‌کردند. از این موضوع استرس نمی‌گرفتی؟

من همیشه سعی می‌کنم حواسم به بازی باشد ولی وقتی 70 هزار نفر هو می‌کنند یا فحش می‌دهند، طبیعی است که در روحیه‌ام تأثیر بگذارد. تنها چیزی که من را ناراحت کرد، توهین به خانواده‌ام بود.

قبل یا بعد از بازی با اعضای خانواده‌ات صحبت کردی؟

همیشه قبل از بازی به مادرم زنگ می‌زنم و از او می‌خواهم تیمم را دعا کند نه فقط خودم را. مادرم هم به من می‌گوید تمرکز داشته باش و اینقدر با داور حرف نزن!

مثل اینکه می‌خواستی به بیژن حیدری داور مسابقه حمله کنی؟

من به او بی‌احترامی نکردم و حتی به حیدری می‌گفتم آقای دکتر! امید عالیشاه تکلی روی پای من زد که اگر پایم را نمی‌کشیدم، شاید می‌شکست. بعد از آن با احمدزاده درگیری نداشتم ولی داور خطا گرفت. من گفتم که جو مسابقه را به خوبی درک می‌کنم و به داور تأکید کردم که خطایی مرتکب نشدم. در ضمن یک چیز هم باید بگویم.

چه چیزی؟

گل دوم پرسپولیس آفساید بود. شبیه همین گل را در بازی تیم ملی، محمد نوری به ازبکستان زد و چون من در مسیر دروازه‌بان قرار داشتم، گل پذیرفته نشد.

به نظر تو سپاهان شانس قهرمانی دارد؟

مطمئن باشید شانس قهرمانی داریم و به هیچ عنوان ناامید نیستیم. البته کارمان سخت است، ما در 3 بازی آینده باید با فولاد، سایپا و تراکتورسازی بازی کنیم و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از این 3 بازی 9 امتیاز بگیریم.