از بازیکنان پرسپولیس خواستم انتقام بگیرند

درباره بازی فردای پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خیلی دوست داشتم هنوز در جمع بازیکنان پرسپولیس بودم و در این بازی تیم را همراهی می کردم. حتی از روی نیمکت. اما شرایط به گونه ای رقم خورد که حالا در جمع بازیکنان تیم نیستم اما دلم با پرسپولیس است. 

وی افزود: متاسفانه در بازی قبلی ما با ذوب آهن در یک چهارم نهایی جام حذفی داور کاری با تیم ما کرد که بخت مسلم کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی را از دست دادیم. من در آن روز مثل سایر بازیکنان تیم سرشار از انگیزه بودم اما داور با تیم ما کاری کرد که تا پایان عمر از یاد هیچکس نمی رود. ذوب آهن در آن بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و این موضوع وقتی تیم ما 10 نفره شد بیشتر به چشم آمد چون ما باز هم تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم شکست شان بدهیم. 

دروازه بان پیشین پرسپولیس  بیان داشت : در تماس هایی که دیروز و امروز با بازیکنان پرسپولیس داشتم از آنها خواستم تا انتقام آن بازی را بگیرند. اتفاقا آنها هم همین را به من می گفتند. فردا در ساعت بازی تمرین نداریم و از ابتدای بازی به امید تماشای برد پرسپولیس پای تلویزیون می نشینم تا شکست ذوب آهن را ببینم.

صادقی در پایان گفت: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم هرچند که من حالا بازیکن این تیم نیستم اما امیدوارم بچه های تیم مانند نیمه دوم بازی مقابل سپاهان بازی کنند چون در آن صورت هیچ تیمی تاب مقاومت برابر پرسپولیس را نخواهد داشت.