توهین نه؛امروز اصفهان پرسپولیس را تشویق می کند

سعید آذری درباره خبر منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس که عنوان شده با مسئولان ذوب آهن توافق کرده اند به جای 10 درصد 20 درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر به هواداران پرسپولیس اختصاص یابد اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست و هیچ توافقی صورت نگرفته است. 

وی افزود: البته من به همکارانم اعلام کردم برای اینکه یک حرکت فرهنگی انجام داده باشیم اگر طرفداران پرسپولیس استقبال خوبی از این بازی کنند ممکن است تعداد سکوهای بیشتری را برای استقرار آنها در نظر بگیریم. هرچند که بارندگی شدیدی در فولادشهر وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه بحث هواداران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است طرفداران اصفهانی به تلافی حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان امروز علیه تیم پرسپولیس شعار سر بدهند گفت: این قبیل اخبار و ترفندها برای خدشه دار کردن نام و جایگاه تیم ذوب آهن است و این مسائل به باشگاه ما بر نمی گردد.

آذری تاکید کرد: اتفاقا امروز قصد داریم یک اتفاق مهم را در فوتبال رقم بزنیم و ثابت کنیم ورزشگاه جایگاه مودت و دوستی است. هواداران ذوب آهن امروز می خواهند همه بچه های پرسپولیس را تشویق کنند. حتی قرار است در دقیقه 24 به یاد مرحوم هادی نوروزی همه طرفداران ذوب آهن یاد آن مرحوم را زنده کنند.

دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.