قلعه نویی: عده ای دنبال منافع خود هستند

امیرقلعه نویی در نشست خبری خاتمه دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: چهار پنج موقعیت در نیمه اول داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.ما در این بازی نه فوتبال بازی کردیم و نه نتیجه گرفتیم. فوتبال نتیجه گرا است و وقتی نبریم این مسایل وجود دارد.

وی درباره حواشی مسابقه اظهار داشت: من از ته دل گفته بودم که مشکل باخت ها ما هستیم. وقتی نتیجه نگیریم طبیعی است که علیه ما شعار بدهند. بازیکنان چیزی را که من می خواستم انجام دادند و اگر ضعفی هست این ضعف به من برمی گردد. فکر می کنم یک بخشی از مشکلات ما به بدشانسی برمی گردد. شاید هم من اشتباه می کنم. 

قلعه نویی در رابطه با حمایت خود از ریاست باشگاه اظهار داشت: فرقی نمی کند کدام تیم باشد، الان تیمی مثل ملوان هم رضاییان را به عنوان مدیرعامل دارد و این باشگاه هم بهترین مدیر را دارد. سال گذشته اگر تیم قهرمان می شد، کسی به مدیر باشگاه می گفت قهرمان شدی؟ باز هم می گویم که مدیرعامل و هیات مدیره چیزی برای ما کم نگذاشتند. اگر پارسال عباسی تیمش قهرمان می شد باز هم این حرف ها را الان درباره او می زدند؟ قبلا باشگاه با کمترین هزینه نتایج خوبی گرفت. در این سال ها تیم هم به مربی بومی روی آورد و هم به اولیویرا. تمام این تغییر و تحولات تیم را عقب می اندازد. 

سرمربی تراکتورسازی درباره سیستم خود در این بازی گفت: وقتی تیم حریف تجمع کرده و بازیکن های ما را بسته است، ما باید از کناره ها حمله کنیم. حتی پنالتی که گرفتیم از کناره ها به دست آوردیم. به هر حال ما امروز نتیجه نگرفتیم و وقتی نتیجه نگیریم همه چیز ایراد پیدا می کند و ایراد گرفته می شود.

قلعه نویی ادامه داد: تا وقتی که وحدت پیدا نکنیم نتیجه نگیریم. ما اینجا مهمان هستیم. دیروز هم این را گفتم که همه ما باید به هم کمک کنیم. تیم ما قطعا بهتر خواهد شد. این اتفاقاتی که امروز افتاد از بدشانسی های فوتبال است. 

وی در رابطه با اتفاقات امروز و این که این که گروهی که علیه وی شعار دادند، نماینده کل مردم نیستند گفت: با این حرف موافق هستم. یک سری آدم هستند که دنبال منافع خود هستند و دنبال آرامش تیم خود نیستند. ما این جا مهمان هستیم. ما با کمترین هزینه این تیم را آسیایی کردیم. 

سرمربی تراکتور در این باره که مهاجری اظهار داشته بازی را شانسی برده است، اذعان داشت: امروز بازی به دلیل شرایط جوی، به یک بازی فیزیکی بدل شد و بازیکنانی مثل بختیار از روند این بازی خارج شدند. 

قلعه نویی در خاتمه اذعان داشت: اگر بهترین مربی دنیا هم باشی ولی نتیجه نگیری، علیه تو شعار می دهند. ما باید آسیب شناسی کنیم. چون قبلا هم تراکتور مقابل پدیده بازی هایش را باخته بود.  باید کار کنیم و تلاش کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم.