منصور رشیدی در خصوص توقف استقلال مقابل هم‌نام اهوازی‌اش اظهار داشت: «واقعا مردم 90 دقیقه بی‌مورد وقت خود را تلف کردند. بازی بیمارگونه و کسل‌کننده‌ای بود. نمی‌دانم چه ارنجی بود که برای این بازی در نظر گرفته بودند و چه تعویض هایی که انجام دادند.»

 

وی ادامه داد: «مثل اینکه بازیکنان نمی‌خواست بازی کنند. در سطح بسیار پایینی بازی برگزار شد و حتی در لیگ دو و سه شاهد چنین بازی‌هایی نیستیم. مردم و هوادارن چه گناهی کردند که باید چنین بازی‌هایی را شاهد باشند.»

 

رشیدی افزود: «یکی از ضعیف ترین نمایش های تیم استقلال را در عمرم امروز دیدم و الان هرچقدر فکر می کنم یادم نمی آید یه زمانی استقلال به عنوان صدرنشین لیگ در مقابل تیم قعر نشین لیگ اینقدر ضعیف و بی برنامه بوده باشد. استقلال اهواز هفته هاست انتحاری بازی می کند چون چیزی برای از دست دادن ندارد.»

 

وی ادامه داد: «این نکته را همه بینندگان فوتبال هم می دانند چه برسد به مربیان شاغل در فوتبال کشور در ماه های گذشته اکثر تیم های معمولی لیگ هم استقلال اهواز را شکست دادند. چون برای مقابله با فوتبال انتحاری این تیم برنامه داشتند. چطور کادر فنی تیم استقلال از این موضوع اطلاع نداشت؟»

 

پیشکسوت آبی ها افزود: «می خواهم، بگویم امروز 11 بازیکن بی حال و به نظر مریض احوال وارد میدان شده بودند و انگار دل و دماغ فوتبال بازی کردن نداشتند. به صورت انفرادی تلاش شان را می کردند ولی برنامه ای برای دفاع کردن، میدان داری، حمله کردن برای رسیدن به گل و سایر شاخص های فوتبال امروز را نداشتند. می خواهم بپرسم آیا استقلال در تعطیلی 40 روزه لیگ برتر به تعطیلات رفته است که بعد از شروع مسابقات اینقدر دچار افت شده؟»

 

وی ادامه داد: «من امروز بازی پرسپولیس و ذوب آهن را تماشا کردم عملکرد فنی این دو تیم را با تیم استقلال قیاس کنید. این را هم در نظر بگیرید که استقلال از نظر مهره از این دو تیم بهتر است. یعنی نهایتا در دو، یا سه پست بازیکنان این دو تیم می توانند به لحاظ کیفی از بازیکنان استقلال برتر باشند که باز در این زمینه نیز درجه کیفی بازیکنان مذکور فاصله زیادی با هم ندارند. چطور با این بازیکنان باکیفیت، بی کیفیت ترین فوتبال سال های اخیر را به نمایش می گذارد؟چطور بحث دریافت دستمزد می رسد همه سرحال و قبراق آماده اظهارنظر هستند حالا اینقدر بی رمق شده اند.»

 

دروازه بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: «من دوست ندارم به صورت شخصی وارد جزییات شوم. بهتر است پرویز مظلومی تجدیدنظری در تمرینات تیم، ارنج و تعویض ها و تاکتیک های استقلال کند. متاسفانه باید بگویم استقلال با زور نفراتش دارد امتیاز جمع می کند و به لحاظ تاکتیکی اگر شما قادر هستید عملکرد کیفی و تاکتیکی این تیم قادرید تحلیلی ارایه کنید بگویید تا من هم با این تاکتیکی ها آشنایی پیدا کنم. اینطور نمی شود که هر بازی دعا کنیم یک توپ برود داخل دروازه حریف و در عقب زمین هم رحمتی بخواهد نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.»

 

گلر اسبق استقلال در مورد عملکرد وحید طالب‌لو یادآور شد: «آنچنان خطری روی دروازه استقلال نیامد اما در مجموع طالب‌لو آماده نشان داد و سرحال بود. او می‌تواند در ادامه لیگ به استقلال کمک کند. گلی هم که استقلال دریافت کرد تقصیر او نبود چرا که بازیکن استقلال اهواز مابین 4 مدافع استقلال ضربه سر زد. اما به هر حال دروازه‌بان تیم باید با مدافعان هماهنگ باشد.»

 

رشیدی در مورد اینکه در دقایق پایانی طالب‌لو واکنشی را از خود نشان داد و ضربه ایستگاهی بازیکن استقلال را دفع کرد، گفت: «آن توپ به گل تبدیل شده بود و من کامل آن صحنه را نگاه کردم و متوجه شدم که توپ کاملا از خط دروازه گذشت.»

 

وی در مورد اینکه آیا می‌توان به تداوم صدرنشینی استقلال امیدوار بود یا خیر، خاطرنشان کرد: «این بازی که واقعا ناامید کننده بود. البته استقلال در بازی‌های گذشته خوب می‌جنگید اما در این بازی بازیکنان بی‌حال بودند. پاس‌هایشان به هیچ عنوان به مقصد نمی‌رسید و اگر برای قهرمانی می‌خواهند بجنگند باید بهتر بازی کنند.»

 

رشیدی در پایان گفت: «آقای مظلومی! به حضرت عباس ما دشمن استقلال نیستیم. اگر حرف می زنیم قصدمان تخریب تیم خودمان نیست. ایراد تیم را می گوییم تا آنهایی که مسئولیت دارند بشنوند و این مشکلات فنی تیم را کاهش بدهند. خدا را خوش نمی آید امثال من بنشینیم پای تلویزیون و اینطوری حرص بخوریم. هنوز هم که چند ساعت از بازی می گذرد اعصابم خراب است. چطور می شود پرسپولیس و ذوب آهن با آن بازیکنان فوتبال هماهنگ، تاکتیکی و تماشاگرپسند ارایه کنند و تیم ما نتواند 5 تا پاس متوالی، درست و هدفدار رد و بدل کند. تماشاگر فوتبال را می فهمد همین است که هوادار تیم صدرنشین استقلال ناراضی باشد اما هوادار تیم وسط جدولی پرسپولیس از کادرفنی اش رضایت داشته باشد. همین مسایل است که باعث می شود رسانه ها و تماشاگران سنگ مربی خارجی را به سینه بزنند. اگر استقلال مثل ذوب آهن فوتبال بازی کند کسی می آید بحث مربی خارجی را مطرح می کند. آن وقت یاد گرفته ایم، برویم در فضای مجازی از هوادار گلایه کنیم که چرا به استادیوم نمی آیید. خب در این سرما و شرایط سخت اقتصادی وقت بگذارند و هزینه کنند بیاید چه را ببیند اینکه اگر امروز کمک داور دچار اشتباه نمی شد بازی را به تیم ته جدولی باخته بودیم.»