استقلال اهواز در تهران کاری کرد کارستان، آنها برابر تیم صدرنشین توانستند فوق العاده عمل کنند و اگر اشتباه داوری نبود برنده بازی نیز بودند.

 

این بازی یک نکته جالب داشت و آن قیمت قرارداد بازیکنان دو تیم بود، قیمت قرارداد بازیکنان استقلال اهواز(١١ بازیکن اصلی و ٣ بازیکن ذخیره) جمعا ٩٧٠ میلیون می شود که از قرارداد ابراهیمی که یک میلیارد و دویست میلیون در سازمان لیگ ثبت شده، ارزان تر است.

 

عادل کلاه کج با ٣٠٠ میلیون تومان گران ترین و محمدجواد کردونی با ١٠ میلیون تومان ارزان ترین بازیکن استقلال اهواز بودند و در مقابل امید ابراهیمی با یک میلیارد و دویست میلیون گران ترین بازیکن استقلال تهران بوده است.

 

این که شیربچه های استقلال اهواز در آزادی کولاک کرده اند یک طرف قضیه است و طرف دوم نسلی که می توانند آینده فوتبال خوزستان و حتی ایران باشند.

 

به نظر می رسد سیاوش بختیاری زاده سبک استقلال خوزستان راپیش گرفته است ویا بازی دادن به جوانان بومی پولهایشان را دور نریخته است و البته موفق تر به نظر می آید، اگر استقلال اهواز حتی سقوط کند می تواند از این استعدادهایی که سیاوش بختیاری زاده در این هفته های اخیر رونمایی کرده برای سالهای بعد این تیم بهره ببرد، اگرچه برای سقوط کردن یا نکردن صحبت زود است و باید دید سیاوش بختیاری زاده یا بازیکنان جوانش می تواند ورق را به نفع تیمشان برگردانند یا خیر.