این پرسپولیس لایق قهرمانی است

مصطفی قنبرپور  در خصوص تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائل هستم باید بگویم تیم ما در این بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود و در تمام دقایق با ارائه یک بازی هجومی توانستیم برتری خود را به حریف نشان دهیم.

وی افزود: در حالی که می‌توانستیم یک برد شیرین و بی‌دردسر بدست بیاوریم همه چیز با از دست دادن ضربه پنالتی تغییر کرد. گل نشدن ضربه پنالتی‌مان باعث شد حریف از نظر روحی و روانی شرایط بهتری نسبت به ما پیدا کند و در فاصله‌ای خیلی کوتاه بعد از گل نشدن پنالتی به یکباره گل تساوی را دریافت کردیم.

مربی پرسپولیس یادآور شد: حتی بعد از خوردن گل تساوی برتری مطلق خود را مقابل ذوب‌آهن نشان دادیم و با ایجاد موقعیت‌های گل فراوان توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم اما در لحظات پایانی باز هم روی اتفاق دروازه‌مان باز شد تا حسرت 2 امتیاز از دست رفته‌ را بخوریم.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که چرا دروازه‌ پرسپولیس باز هم از روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها باز شد، تصریح کرد: واقعیت این بازی چیز دیگری بود و آن برتری مطلق ما مقابل تیم قدر ذوب‌آهن آن هم در زمین حریف بود. فکر نمی‌کنم تیمی در این فصل تا این حد ذوب‌آهن را در اصفهان تحت فشار قرار گذاشته بود اما پرسپولیس با ارائه یک بازی تهاجمی توانست 90 دقیقه ذوب‌آهن را تحت فشار قرار دهد و با روی بدشانسی ما این مسابقه به تساوی انجامید.

وی گفت: بازی هجومی ما باعث می‌شود بعضی اوقات در کارهای دفاعی تمرکز لازم را نداشته باشیم. قطعا باید روی این مسئله در تمرینات بیشتر کار کنیم تا در ادامه راه این تورنمنت سخت و دشوار بتوانیم به جایگاهی که استحقاش را داریم، برسیم.

مربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا کمال کامیابی‌نیا پشت ضربه پنالتی ایستاد در حالی که محسن بنگر اعلام آمادگی کرده بود این ضربه را بزند، اظهار داشت: در تمرینات تیم همه بازیکنان روی زدن ضربات پنالتی کار می‌کنند اما در زمین مسابقه ممکن است شرایط یک بازیکن از نظر روحی و روانی از دیگر نفرات بهتر باشد. کامیابی‌نیا با کسب اجازه از برانکو پشت ضربه پنالتی ایستاد که متاسفانه دروازه‌بان ذوب‌آهن ضربه او را مهار کرد. در هر صورت ما باید به این نکته بیش از هر چیز توجه کنیم که در فوتبال باید از دقیقه یک و تا زمانی که داور سوت پایان مسابقه را می‌زند تمرکز داشته باشیم و این طور فکر نکنیم که دقیقه 90 تمام شد، بازی هم به اتمام رسیده است.

قنبرپور عنوان کرد: پرسپولیس فعلی چه از لحاظ مدیریت و چه کادر فنی و بازیکنان تیمی است که نشان داده لیاقت قهرمانی را دارد. امیدوارم با حمایت هواداران‌مان که خیلی با معرفت هستند در ادامه راه با کمترین اشتباه و بیشترین تلاش و همت به هدف بزرگ‌مان برسیم.