بهادر عبدی در خصوص پیروزی راه‌آهن مقابل صبا اظهار داشت: خدا را شکر برخلاف بازی‌های گذشته که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد، در این بازی توانستیم گل بزنیم. یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را مقابل صبا انجام دادیم. این تیم جدای از نتایجی که از دو سه هفته اخیر کسب کرده در بالای جدول قرار دارد و به کار سرمربی این تیم هم آشنا بودیم چرا که علی دایی زمانی سرمربی ما بود.

وی با اشاره به اینکه همدلی خوبی در تیم راه‌آهن وجود دارد، افزود: من وقتی دیدم بازیکنان ذخیره از بازیکنان اصلی به خاطر این پیروزی خوشحال‌ترند، لذت بردم. تمامی بازیکنان از جمله کسانی که روی سکوها هم بودند، از این پیروزی خوشحال شدند و این نشان از همدلی بین بازیکنان می‌دهد.

کاپیتان راه‌آهن در مورد اینکه تیم همچنان در رده پانزدهم جدول قرار دارد، گفت: تا هفته بیست و چهارم - بیست و پنجم لیگ جدول بارها جابجا می‌شود. ما هم در هفته بیستم میزبان سیاه‌جامگان خواهیم بود که محکوم به پیروزی مقابل این تیم هستیم. چرا که بازی خانگی ماست و باید سه امتیاز را از آن خود کنیم.

عبدی در مورد اخراجش در دیدار مقابل صبا گفت: عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال رقم خورد چرا که من یک لحظه با داور در صحنه‌ای چشم تو چشم شدم و داور به من کارت داد. به تمامی مقدساتم قسم من هیچ حرفی نزدم. نمی‌دانم چرا داور چنین تصمیمی را گرفت. واقعا برایم عجیب بود. او دوست دارد که راه برادرش را ادامه بدهد اما علیرضا فغانی بهترین داور ایران و آسیاست. بهتر است او به جای اینکه بخواهد ادای برادرش را دربیاورد توجه به نکات ریز و مهم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اولین اخراج من در طول دورانی است که در زمین فوتبال بازی می‌کنم. از نوجوانی تاکنون اخراج نشده بودم و خیلی دوست داشتم که چند سال پایانی فوتبال را هم بدون اخراج از زمین مسابقه سپری کنم. به همین خاطر از صبا نمی‌گذرم چرا که اخراجش بی‌دلیل بود. اگر کاری کرده بودم ناراحت نمی‌شدم اما انصافا بی‌دلیل مرا اخراج کرد.