حمزه خضیراوی  در خصوص تساوی روز گذشته استقلال اهواز مقابل استقلال اظهار داشت: با وجود این‌که تمرینات کمی داشتیم ولی خیلی خوب بازی کردیم. برنامه ما این بود که توپ را به حریف بدهیم و روی ضدحملات به گل برسیم که خدا را شکر یک بار توانستیم از این تاکتیک به گل برسیم.

وی ادامه داد: هیچ کس انتظار نداشت تیم ما که قعرنشین لیگ است بتواند از صدرنشین جدول امتیاز بگیرد. همه تصور می‌کردند 4، 5 گل در این بازی دریافت کنیم اما دیدید که یک امتیاز گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص گلی که زد و موقعیتی که در ثانیه‌های پایانی داشت، تصریح کرد: خدا را شکر توانستم بازی را به تساوی بکشم. در یک صحنه می‌توانستم حتی گل دوم را بزنم که توپ زیر پایم گیر کرد.

وی با اشاره به ضربه ایستگاهی طالب ریکانی که بازیکنان استقلال اهواز معتقد بودند توپ از خط دروازه رد شده، گفت: من حواسم به کمک‌داور بود. او وقتی توپ توسط وحید طالب‌لو برگشت داده شد، تازه به کنار خط عرضی رسید. من فیلم بازی را دیدم و مطمئنم که توپ گل شده بود.

خضیراوی در مورد شرایط نامناسب تیم استقلال اهواز خاطرنشان کرد: هیچ حمایتی از ما انجام نشده است. قول‌هایی دادند اما هیچ کدام محقق نشد. کار سختی داریم اما با این حال تلاش می‌کنیم، در لیگ برتر بمانیم.