جالب چون همان موقع باشگاه‌نشین‌ها حقیقی را به برانکو پیشنهاد کرده و از او «نه» شنیده بودند. برای بازگرداندن این دروازه‌بان خیلی تلاش کردند اما پروفسور کروات راضی نمی‌شد و حتی برای اینکه باشگاه نتواند تحت فشار بگذاردش، در همه مصاحبه‌های آن روزهایش تکرار کرد که «حقیقی را نمی‌خواهم و از مذاکره با او بی‌خبرم.» کمی بعد به یک‌باره غائله خوابید و پرسپولیس و حقیقی از هم دور شدند.


 باشگاه با زرنگی این دوری را نوشت به پای مخالفت برانکو با جذب دروازه‌بان جدید و تا روزی هم که مصاحبه حقیقی منتشر نشده بود، هیچ ‌کس نمی‌دانست چه دلیلی این دروازه‌بان را از پرسپولیس دور کرده است. علیرضا حقیقی اما ادعا کرد که پرسپولیسی‌ها از او خواسته بودند تا آخر فصل مجانی برایشان بازی کند.  اینکه باشگاه واقعا چنین درخواستی را مطرح کرده بود یا نه، بحث امروز ما نیست، بلکه می‌خواهیم یادآوری کنیم مذاکره با این دروازه‌بان را بی‌آنکه نظر موافق سرمربی را جلب کرده باشند. کاری که البته مدیران پرسپولیس اول فصل هم زیاد انجامش داده و دو، سه بازیکن را با همین ترفند به تیم برانکو تحمیل کرده بودند.

نمونه‌اش همین محسن مسلمان که پروفسور او را نمی‌خواست و باشگاه جذبش کرد. یا حتی وحید حیدریه که برانکو به شرط حضور در تست فنی در تمرین‌ها پذیرفته بودش اما باشگاه با این بازیکن قرارداد بست و بعد او را به اردوی پرسپولیس در ترکیه فرستاد تا سرمربی را در عمل انجام شده قرار بدهد و برای بازگرداندن بازیکنانی که بدون موافقت او جذب شده بودند، هیچ راهی نماند.

واکنش پرسپولیسی‌ها به ادعای حقیقی:
نگفتیم مجانی بازی کند
ادعایی که علیرضا حقیقی درباره مذاکره‌اش با پرسپولیس مطرح کرده بود، مثل خیلی از خبرهای مربوط به این باشگاه مهر تکذیب خورد. این دروازه‌بان در مصاحبه تازه‌اش ادعا کرده بود که پرسپولیسی‌ها از او خواسته‌اند مجانی برایشان بازی کند و این ادعایش پاسخی بود به یک پرسش درباره بی‌سرانجام ماندن مذاکره با باشگاه پرسپولیس. ادعایی که البته بی‌پاسخ نماند و حسین عبدی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس اینطور  ردش کرده: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هم باشگاه پرسپولیس حرفه‌ای است و هم علیرضا حقیقی یک بازیکن حرفه‌ای. پس این ادعا هرگز نمی‌تواند درست باشد. اصلا مگر می‌شود از بازیکنی بخواهیم برای ما مجانی بازی کند؟ به هر حال هر کسی باید به اندازه زحمتی که می‌کشد پول بگیرد.»