جالب اینکه او دقایقی بعد با ارسال پستی روی اینستاگرامش  از مردم تقاضا کرد برای تشویق استقلال در بازی با حریف خوزستانی راهی ورزشگاه شوند. این درست شبیه همان اتفاقی بود که هفته گذشته رخ داد؛ مظلومی آرش را از لیست بازی با ذوب آهن خارج کرد و برهانی هم در واکنش به این موضوع، در شبکه های اجتماعی به همبازیانش روحیه داد.

 

به طور کلی این طور به نظر می رسد که برهانی آخرین فصل حضورش در استقلال را می گذراند. آرش امسال درمجموع چیزی حدود 650 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفته و مظلومی در خیلی از مسابقات مثل بازی مهم با نفت تهران در دور رفت و یا همین مسابقه هفته گذشته با ذوب آهن او را از لیست 18 نفره تیمش حذف کرده است. با این وجود برهانی به شکل تحسین برانگیزی با این موضوع کنار آمده  ودر سکوت و آرامش کامل به تیمش انرژی مثبت داده است.

 

شاید تنها مربی استقلال که برهانی با او تا حدودی زاویه پیداکرد، امیر قلعه نویی بوده باشد. آرش در زمان حضور امیر روی نیمکت آبی ها چندین بار به تعویض اعتراض کرد که حادترین نمونه از آن، لگد او به کلمن کنار زمین بود.

 

در آخرین دوران هدایت استقلال توسط قلعه نویی نیز رابطه طرفین چنگی به دل نمی زد.

 

گفتنی است که در یکی از بازی های مهم استقلال که با ناکامی این تیم و تداوم دوران افت آبی ها همراه شد، قلعه نویی در رختکن خطاب به برهانی گفته بود:«فوتبالت تمام شده آقای آرش خان».

 

آقای گل سابق استقلالی ها گرچه فصل جدید را با پرویز مظلومی خیلی پرتلاش و موثر شروع کرد، اما رفته رفته دچار افول شد و از برنامه های تاکتیکی کادر فنی فعلی هم کنار رفت با این وجود برهانی حداقل رابطه خوبش با مظلومی و شرکا را حفظ کرده و بدون کوچک ترین جنجالی روی نیمکت یا سکو می نشیند.

 

از قرار معلوم گودبای پارتی آرش نزدیک است و او قصد دارد با خاطره ای خوش استقلال را ترک کند.