مظلومی که می‌خواست روحیه شاگردانش را افزایش دهد، ابتدا از آنها‌ تشکر کرد: «اگر تا اینجای لیگ برتر موفق بوده‌ایم، به واسطه تلاش و زحمات شما بازیکنان بوده و از عملکرد تک‌تک بازیکنان رضایت دارم. تلاش‌های شما قابل ستایش بوده است و منکر آن نمی‌شویم. با همه مشکلاتی که وجود داشت، هر آنچه در توان داشتید، انجام دادید.»

سرمربی استقلال سپس از نمایش نه‌چندان خوب در بازی روز دوشنبه حرف زد: «نتواستیم بازی خوبی را انجام دهیم. خوب نبودیم و این را قبول داریم. بعضی وقت‌ها روز بد وجود دارد و من مسئول این بد بازی کردن هستم. باید به استقلال اهواز احترام گذاشت. آنها با انگیزه و تمام توان خود بازی کردند و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم. حالا باید این دو امتیاز را در بازی‌های آینده جبران کنیم.»

مظلومی برای شاگردانش از بازی‌های آینده حرف زد. او خیلی هم نسبت به آینده استقلال امیدوار بود: «هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ماست و قطعاً راه زیادی داریم. با کمک هم تا اینجای کار آمده‌ایم و با اتحاد تا آخر جلو می‌رویم. من به توانایی‌های شما ایمان دارم و روزهای خوبی می‌توانیم داشته باشیم.» سرمربی با این جملات حرف‌هایش را به پایان برد: «بازی با استقلال اهواز را فراموش کنید. باید به فکر دیدارهای آینده باشیم.»