به قلعه نویی فحش ندهید!

آل‌نعمه در مورد پیروزی مقابل تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: نیاز به برد داشتیم. ما می‌خواستیم روال خوبمان در نیم فصل دوم را ادامه دهیم و نتایج مطلوبی بگیریم به همین دلیل دنبال امتیاز بودیم، بازی را با منطق شروع کردیم در نیمه اول کمی تحت فشار بودیم اما در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم. لطف خدا شاملمان شد و بازی را بردیم.

او در مورد هندی که انجام داد و داور اعلام پنالتی کرد ادامه داد: من فکر کنم واقعی که بازیکن می‌خواهد توپ به دستش نخورد، دستش را جمع می‌کند و پشت کمرش می‌گذارد من هم دقیقا همین کار را کردم و توپ به کمرم خورد و فکر کنم 5 درصد از آن به نوک انگشتانم برخورد کرد که آنقدر هم هوا سرد و بدنم سر بود متوجه نشدم و فکر کنم به خاطر جو آب و هوایی داور عجله و پنالتی اعلام کرد اما خدا را شکر توانستیم ببریم.

این بازیکن در مورد شرایط جوی که در نیمه دوم کاملا متفاوت بود نظرش را اینگونه بیان کرد: نیمه دوم باد شدیدی شروع به وزیدن کرد و برف سنگینی آمد، شرایط هم به نوعی بود که باد به ضرر ما بود و اصلا نمی‌توانستیم چشم‌هایمان را باز کنیم. برف و باد تراکتوری‌ها را اذیت نمی‌کرد زیرا به این مساله عادت دارند ولی بازیکنان ما نمی‌توانستند چشمشان را باز کنند و داور با تجربه عمل و بازی را قطع کرد تا به رختکن برگشتیم و در ادامه که هوا بهتر شد مجددا استارت زدیم.

هنگامی که از مدافع پدیده سوال شد از اینکه برابر تیم سابقش قرار گرفت چه حسی داشت، پاسخ داد: واقعا انگیزه خیلی بالایی داشتم زیرا داشتم روبه‌روی تیم سابقم و دوستان قدیمی‌ام بازی می کردم. خدا کمکم کرد و توانستم شرایط خوبی داشته باشم و در گرفتن 3 امتیاز به تیمم کمک کنم.

وی که از معدود هواداران تراکتورسازی گله‌مند است در این رابطه ادامه می دهد: دلخوری من از هواداران به خاطر فحاشی به امیر قلعه‌نویی است، در دوره اول حضور ایشان در تراکتور با وی همراه بودم و با کمترین امکانات توانستیم تراکتورسازی را قهرمان کنیم. شعار دادن علیه کسی کار هواداران فهیم تراکتورسازی نیست و عده معدودی این کار را انجام دادند به هر حال کادرفنی و بازیکنان جدید تراکتورسازی نیاز به زمان دارند و تیم قطعا در ادامه نتیجه می‌گیرد. اینکه علیه سرمربی یا بازیکنانی که دارند در آن سرما تلاش می کنند، شعار داده شود مساله جالبی نیست. خودم دو سال در تبریز بودم و این را می‌دانم که هواداران تراکتور تیمشان را دوست دارند و در سرما و گرما آنها را حمایت می کنند.

آل‌نعمه در پایان در مورد دیدار پیش رو با صبای قم افزود: درست است که صبا چند هفته ای است نبرده اما تیم با برنامه ای است در ضمن باید این را در نظر بگیریم که شرایط نیم فصل سخت است. ما 3 بازی خانگی در پیش داریم که اولین آن با صبا است، باید امتیازات کامل را کسب کنیم.