برانکو:نبایدبه سرنوشت استقلال دچار شویم

برانکو ایوانکوویچ در رابطه بازی مقابل فولاد اظهار داشت: ما این تیم را به هیچ عنوان دست کم نمی گیریم. تیمهایی که در نیم فصل اول نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند، در نیم فصل دوم با انگیزه تر هستند. فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست و برای گرفتن امتیاز به میدان می آید.

وی ادامه داد: این تیم دارای کادرفنی و بازیکنان خوبی است و در 2 بازی قبل هم توانسته بازیهای قابل قبولی از خود ارائه دهد.اینکه ما تیمهای پایین جدول را ساده فرض کنیم، اصلا درست نیست. همانطور که دیدید تیم استقلال اهواز که رده خوبی در جدول ندارد، از استقلال در تهران امتیاز گرفت. ما هم اصلا نباید با غرور وارد زمین شویم.

سرمربی پرسپولیس همچنین تصریح کرد: در جلسه ای که روز گذشته قبل از تمرین برگزار کردیم این موضوع را به بازیکنان یادآورد شدم که نباید مغرور شوند. همینطور بازیهای تیمهای فولاد را آنالیز کردیم. همچنین بازی هفته گذشته تیم خودمان برابر ذوب آهن را نیز بررسی کردیم. دیروز یک جلسه تمرین مختصر و ساده داشتیم اما از امروز تمرینات پرفشار و تاکتیکی ما آغاز می شود. بازیکنان ما بسیار با انگیزه هستند و فقط برای برد به زمین می روند.

برانکو درباره بحث تمدید قراردادش بیان داشت: در این باره فقط موضوعات مالی مطرح نیست. من دوست ندارم در این شرایط سخت درباره این موضوع صحبت کنم. بیشتر تمرکز من در بازیهای پیش رو است اما اینکه فقط موضوعات مالی مطرح باشد، درست نیست. شاید بتوانم بگویم 30 درصد مباحث ما برای تمدید قرارداد موضوعات مالی است و من موضوعات و مسائل دیگری را نیز باید مطرح کنم تا باشگاه درباره آنها تصمیم گیری کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات در ترکیب تیمش مقابل ذوب آهن اذعان داشت: اینکه یک مربی تصمیم بگیرد چه بازیکنی را درون زمین قرار دهد، حق اوست. ما باید ببینیم کدام بازیکن کارایی لازم را برای حضور در آن مسابقه دارد. 90 درصد ملاک قرار گرفتن بازیکنان در ترکیب اصلی تمرینات خوب آنهاست. گاهی بازیکنی به خاطر مصدومیت نمی تواند حضور داشته باشد و ما جایگزین او را در زمین قرار خواهیم داد.

وی همچنین اضافه کرد: در بازی ذوب آهن هم ما تغییراتی داشتیم و این امکان وجود دارد که مقابل فولاد نیز همانند بازی قبلی تغییرات جدیدی داشته باشیم. البته 2 روز تا برگزاری بازی باقی مانده و نمی توانم درباره ترکیب پیش بینی خاصی داشته باشم.

برانکو درباره انتقادات به لوبانف و احتمال تغییر دروازه بان مقابل فولاد گفت: غیر از سوشا مکانی که مشکلی برای حضور در مسابقات دارد، ما 3 دروازه بان داریم که از این بین 2 نفر را برای اردو خواهیم برد. من به هر 3 دروازه بان پرسپولیس اعتماد دارم و حتی محسن زاده که تازه به ما ملحق شده نیز بسیار با انگیزه و در آمادگی کامل به سر می برد.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به شایعه دوپینگی بودن بازیکنان تیمش اظهار داشت: این شایعه بی پایه و اساس است و اصلا نمی خواهم درباره آن صحبت کنم.