این روزها خیلی نمی توان به شبکه های اجتماعی و اخباری که همینطور دست به دست می چرخد، استناد کرد. شایعه دوپینگی بودن 3 بازیکن تیم مطرح تهرانی که به نظر پرسپولیس بود، از شب گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. این موضوع که کمی دور از واقعیت به نظر می رسد تاکنون ازسوی تمام مقام های مسئول تکذیب شده است.

دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس نیز در واکنش به این شایعه گفت: واقعا شنیدن این شایعه هم برایم عجیب بود. اولا اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، آن بازیکنان محروم می شوند. ثانیا اگر قرار باشد دوپینگی مثبت اعلام شود اول به خود بازیکن و باشگاهش اعلام می شود و طی یک پروسه چند ماه این دوپینگ محرز خواهد شد.

وی افزود: آنقدر این شایعات پیش پا افتاده است که ارزش تکذیب کردن هم ندارد. در ضمن آنقدر علم بازیکنان نسبت به دوپینگ بالا رفته که این اتفاق در جامعه فوتبال ما کمرنگ شده است.

همچنین زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ در این باره به کاپ گفت: هیچ نمونه مثبتی از بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان دیگر تیمها به دست ما نرسیده است و دلیل این شایعات را هم نمی دانم. به هر حال نمی توان به نوشته هایی که در شبکه های مجازی وجود دارد، استناد کرد.