او نقش انکارناپذیری روی گل اول تیمش داشت. یک بار ضربه‌‌اش تیر عمودی دروازه ذوب را لرزاند و در نهایت یک گل دیدنی هم به ثمر رساند و همه اینها جدای از چند موقعیت مناسبی بود که برای همبازیانش مهیا کرده بود.گفت‌وگویی با این بازیکن مازنی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی و دوری از میادین در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفتی و ۹۰ دقیقه در میدان بودی.

درست است. من مدت‌ها بود که در ترکیب پرسپولیس قرار نمی‌گرفتم اما در این مدت هیچ وقت ناامید نشدم و بر تلاشم افزودم تا بالاخره بتوانم نظر مثبت برانکو را به خودم جلب کنم.

خودت فکر می‌کنی چرا به رغم شروع خوبی که در پرسپولیس داشتی ولی نیمکت‌نشین شدی؟

واقعاً نمی‌دانم. البته مدتی دچار مشکل روحی شده بودم و نیمکت‌نشینی‌ها سبب شده بود فشار زیادی روی من باشد. در دقایقی هم که به میدان می‌رفتم انتظار از من بالا بود و همین انتظار آنقدر فشار روی من را زیاد می‌کرد که نمی‌توانستم آن‌طور که باید و شاید کار کنم ولی خدا را شکر با کمک برانکو و سایر همبازیانم توانستم بر این مشکلات غلبه کنم و بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرم.

در بازی با ذوب‌آهن بهترین چهره میدان بودی...

ابتدا باید تشکر کنم از لطف شما و کارشناسان خبرورزشی و سایر رسانه‌ها. در درجه دوم باید بگویم پرسپولیس این روزها واقعاً یک تیم است و همه در موفقیت‌های به دست آمده نقش دارند و این‌طور نیست که یک بازیکن جور بقیه را بکشد. اگر در این بازی هم احساس شد که من بهتر بودم به خاطر نظر و لطف خدا و تلاشی بود که سایر همبازیانم در کنار من داشتند.

در حالی که همگان اذعان دارند ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است ولی در بازی با پرسپولیس حرف چندانی نداشت.

درست می‌گویید. ذوب‌آهن واقعاً یکی از قوی‌ترین تیم‌های فعلی فوتبال ایران است. ما هم از این مسئله آگاهی کامل داشتیم و در طول هفته گذشته برانکو به خوبی نقاط ضعف و قوت این تیم را برای ما تشریح کرد. ما می‌دانستیم اگر به ذوب‌آهن فضا و فرصت بدهیم به مشکل خواهیم خورد و به همین دلیل از همان ابتدا سعی کردیم فضا و فرصت را از ذوب‌آهن گرفته و با حملات پی‌درپی اجازه پیش‌روی به این تیم ندهیم که تا اندازه زیادی موفق بودیم اما به اندازه‌ای که خوب بودیم، شانس نداشتیم و نتوانستیم با دست پر و پیروزی به تهران برگردیم.

چرا پرسپولیس آن‌طور که باید و شاید در گلزنی موفق نیست؟

اتفاقاً من فکر می‌کنم ما در گلزنی موفق هستیم. پرسپولیس در حال حاضر همراه با استقلال صاحب بهترین خط حمله لیگ است و ما تنها تیمی هستیم که در همه بازی‌های خود در لیگ گل زده‌ایم. اگر هم می‌بینید برخی موقعیت‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود بیشتر به دلیل بدشانسی یا درخشش دروازه‌بانان حریف است که آخرین نمونه آن در همین بازی با ذوب‌آهن بود که بدون تردید محمدرشید مظاهری مرد اول میدان بود و چه بسا اگر درخشش او نبود، ما سنگین‌ترین شکست سال‌های اخیر را به ذوب‌آهن تحمیل می‌کردیم.

راستی پس از گلزنی پیراهنت را بالا زدی و یادی از شهدای محله‌‌تان کردی...

ما امروز این آرامشی که داریم مرهون خونی است که آن جوانان دادند. همیشه دنبال این بودم که یادی از ۴۴ جوان گلگو‌ن‌کفن قراخیل کنم و بگویم همیشه به یادشان هستم. خوشحالم که خدا این لطف را به من داشت تا در بازی با ذوب‌آهن گل بزنم و بتوانم تشکری داشته باشم از جوانانی که می‌توانستند امروز کنار ما باشند ولی برای حفظ میهن و مردم‌شان رفتند و جان خود را تقدیم کردند.

 حرف آخر؟

از هواداران پرسپولیس خیلی تشکر می‌کنم که در این مدت همیشه به من و تیم لطف داشتند. فکر می‌کنم اگر حمایت آنها را پشت ‌سر خود داشته باشیم، می‌توانیم در پایان فصل قهرمانی را تقدیم‌شان کنیم. با بازی‌هایی که پرسپولیس انجام می‌دهد کاندیدای اول قهرمانی است.