طالب لو: من شرمنده هواداران هستم

گفتگوی او  را بخوانید.

فکر می‌کنی دلیل توقف استقلال تهران مقابل استقلال اهواز چه بود؟

تیم ما در نیم‌فصل در شرایط سخت بدنی قرار داشت و تمرینات بدنسازی را انجام دادیم اما به مرور زمان که از بازی‌ها می‌گذارد شرایط‌مان بهتر خواهد شد. ضمن اینکه در همین مسابقه هم اگر از موقعیت‌ها به دست آمده بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد دیگر. ان‌شاءالله در مسابقات پیش‌رو بتوانیم با کسب نتایج بهتر جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

بازیکنان استقلال‌اهواز اعتقاد دارند توپی که روی ارسال آنها برگردانی از خط دروازه رد شده بود و باید یک گل به حساب آنها نوشته می‌شد.

مشابه همین صحنه در بازی با سیاه‌جامگان هم برای من اتفاق افتاد و روی خط دروازه توپ را برگشت دادم و گل نبود. این‌بار هم مانند آن صحنه اتفاق افتاد و خودم حس می‌کنم توپ گل نشد حالا در چنین شرایطی داور هر تصمیمی گرفت باید احترام گذاشت.

در کل یک ۳ امتیاز دیگر هم از دست استقلال تهران پرید؟

باید تلاش کنیم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم. برای اینکه ما صدر جدول هستیم و برای اینکه فاصله امتیازی خود را با سایر تیم‌ها بیشتر کنیم نیاز است تا در مسابقات پیش‌رو هیچ امتیازی را از دست ندهیم.

هواداران استقلال تهران در پایان بازی به شدت از این نتیجه ناراحت بودند؟

ما واقعا شرمنده تماشاگران شدیم ولی به آنها اطمینان می‌دهم هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم استقلال بهتر نتیجه خواهد گرفت و ما همچنان شانس اول قهرمانی هستیم.

هفته بعد هم با نفت‌تهران بازی دارید؟

به طور یقین بازی سختی را پیش‌رو داریم؛ البته همه بازی‌ها سخت است و هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد انگیزه‌ بالایی دارد. در مقابل ما هم باید با تمام توان بازی کنیم و دیگر جای اشتباه نداریم. همین امتیازات در پایان فصل خیلی به کمک‌مان می‌آید.