«دیلی‌میل» انگلیس امروز (چهارشنبه) مدعی شد که ژوزه مورینیو به دوستان نزدیکش گفته پیوستن او به منچستریونایتد در تابستان 2016 قطعی است و طرفین در این باره به توافق رسیده‌اند، خبری که امروز رسانه‌های انگلیسی را حسابی تکان داده است.

روزنامه اسپانیایی «کانفیدنسیال» پرده از جزییات این قرارداد که به نظر تا امضای آن فاصله چندانی نمانده، برداشته است. این نشریه اسپانیایی اعلام کرد که هنوز قراردادی بین طرفین به امضا نرسیده، ولی ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های مورینیو و وکلای این مربی پرتغالی با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد بر سر مفاد و جزییات این قرارداد در حال بحث و گفت‌و‌گو هستند.

«کانفیدنسیال» خبر داد، بر اساس توافق صورت گرفته بین مورینیو و باشگاه منچستریونایتد، این مربی پرتغالی در تابستان 2016 هدایت این تیم را با قراردادی سه ساله به عهده می‌گیرد و در هر فصل حضورش در تئاتر رویاها دستمزدی 20 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

سرخپوشان شهر منچستر در حال حاضر با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با لسترسیتی صدرنشین 12 امتیاز فاصله دارند. فراز و نشیب این تیم در فصل جاری و حذف شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا، سران این باشگاه انگلیسی را در فکر پایان همکاری با لوئیز فن‌خال هلندی انداخته که تا تابستان 2017 با منچستریونایتد قرارداد دارد.