زین الدین زیدان در نشست خبری خود با اشاره به آمادگی بازیکنانش برای تصاحب 3 امتیاز مهم هفته پیش رو در لالیگا گفت: رقابت سنگینی بین ما و اتلتیکومادرید در جریان است، اتلتیکو تیم شایسته‌ای است که به خوبی از سد حریفان خود می‌گذرد و ثابت کرده که تیم بزرگی است، ما هم تیم بزرگی هستیم و برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

وی ادامه داد: گرت بیل مصدوم است و نگرانی مقامات فوتبال ملی ولز را درک می‌کنم، در نامه‌ای رسمی به آنها اطلاع داده‌ام که به وظیفه اخلاقی خود واقف هستم و بیل تنها به یک شرط برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و آن هم این است که 100 ردصد آماده باشد.

زیدان افزود: مارسلو هم مصدوم است، او احساس درد دارد و اجازه نمی‌دهم این هفته برای تیم بازی کند، تلاش مارسلو برای رسیدن به اوج و حضور در تمرینات برای من بسیار ارزشمند است، از او ممنونم اما باید مراقب سلامتی مردانم باشم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان درباره شایعه مذاکره مورینیو با واران، مدافع فرانسوی تیم و هم‌وطن خود گفت: مورینیو قبلا مربی واران بوده و خوب می‌داند که او به درد تیم آینده‌اش می‌خورد، از واران خواسته‌ام هر طور شده کوتاه بیاید و قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند. او باید بماند تا به آینده خود و آینده رئال مادرید کمک کرده باشد.