کاش روحانی از تراکتورسازی تعریف نمی‌کرد!

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بابت اینکه دیروز به نشست نیامدم عذرخواهی می‌کنم. به عبدالله ویسی به خاطر تیم خوبش تبریک می‌گویم تبریک دوم هم به خاطر اتحاد هواداران اهوازی بود که منسجم تیم شهر خود را تشویق کردند هواداران استقلال و فولاد خیلی خوب اتحاد کردند.

وی افزود: بازی بسیار خوبی انجام دادیم استقلال خوزستان که مقابل هر تیم 8-7 موقعیت دارد امروز فقط یک توپ روی دروازه ما آورد که آن را هم داور پنالتی اعلام کرد. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما به نظرم تصمیم داور غلط بود. هفته قبل هم گفتم داور برای ما یک پنالتی نگرفته که کارشناسان هم این مساله را تایید کردند این هفته هم که این اتفاق افتاد فکر می‌کنم تراکتور برای هر بازی یک سهمیه پنالتی دارد که داوران یا برایش نمی‌گیرند یا اینکه به اشتباه اعلام پنالتی می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: ما می‌توانستیم برنده بازی امروز باشیم از عبدالله ویسی به خاطر جوان‌های خوبی که پرورش داده تشکر می‌کنم او تحول خوبی به وجود آورده و تیم خوبی تشکیل داده است. ویسی هم خودش و هم بهمن روشنایی از اعضای خوب فوتبال هستند که به حق تیم خوبی هم دارند.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوالی درمورد حضور دبیرکل یوفا در ایران و اینکه در آن جلسه از چهره‌های شاخصی مثل علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا دعوت نشده بود عنوان کرد: من نمی‌دانم موضوع جلسه چه بوده است باید دید جلسه در چه رابطه‌ای بوده و آن وقت گفت که آیا این افراد باید در جلسه حاضر می‌شدند یا نه. مثلا شاید جلسه درباره قوانین فوتبال یا درگیری‌های اخیر AFC بوده است در این شرایط اصلا لازم نبود که این افراد حاضر باشند. البته این را هم باید بگویم که دایی و مهدوی‌کیا نه با حضور در این جلسات بزرگ می‌شوند و نه با نیامدن به این جلسات کوچک خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم ولی در کسب نتیجه قوی نبودیم متاسفانه اشتباهات بچگانه‌ای انجام می‌دهیم و خیلی راحت 3 امتیاز را از دست دادیم همه چیز به نفع ما بود اما یک پنالتی همه چیز را عوض کرد که امیدوارم این تصمیم داور درست باشد. شما دیدید که در ادامه یک پنالتی بدست آوردیم که در ابتدا بازیکن ما پنالتی را گل کرد ولی داور به دستور تکرار پنالتی داد اگر این پنالتی گل نمی‌شد هم داور آن را تکرار می‌کرد.  این اتفاقات یک مقدار آدم را اذیت می‌کند ای کاش حسن روحانی از تراکتورسازی تعریف نمی‌کرد بعد از این اتفاق همه چیز  برعکس نشود.