این بازیکن باتجربه در شرایطی در فهرست 18 نفره تیمش در بازی مقابل سایپا قرار نداشت که سپاهانی ها از حضور عبدالله کرمی محروم بودند و تیم نیاز شدیدی به حضور عقیلی داشت اما ایگور استیماچ سرمربی اهل کرواسی نام عقیلی را از جمع نفرات زردپوشان خارج کرده است.

 

امروز در دقایق اولیه بازی سپاهان ـ سایپا گزارشگر شبکه اصفهان از شایعه اخراج عقیلی صحبت کرد تا اخبار قبلی مبنی بر قطعیت خروج این بازیکن از فهرست نفرات مورد استفاده سرمربی سپاهان تایید شود. عقیلی می‌گوید: تصمیم آقای استیماچ به جلسه ای که بین من، ایشان و محرم نویدکیا برگزار شده ربط دارد.

 

اما استیماچ درباره این تصمیم در پایان مسابقه گفت: ما به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم خودش را بالاتر از باشگاه بداند. من حق اخراج او را ندارم و فقط تیمم را انتخاب می‌کنم.

 

اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان هم می گوید: هر وقت استیماچ عقیلی را در اختیار باشگاه قرار داد ما در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم اما هنوز چنین کاری انجام نشده است. روال ما در باشگاه این است که سرمربی، بازیکن را در اختیار باشگاه می‌گذارد و اگر قرار باشد خودش در مورد بازیکن تصمیم بگیرد باید آن را کتباً به ما اعلام کند و اگر استیماچ به ما اعلام کرد ما در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

با توجه به شرایط خاص سپاهان، ممکن است تصمیم استیماچ با دخالت مدیران باشگاه شکل دیگری پیدا کند اما عقیلی فعلا حق تمرین با زردپوشان را ندارد.