طارمی: این گل ناقابل تقدیم به 75 هزار هوادار عاشق!

مهدی طارمی پس از اتمام این دیدار گفت: «شاید موقعیت‌های زیادی را در این مسابقه از دست دادیم اما مهم این بود که ببریم و بردیم. البته فراموش نکنید سلیمی گلر حریف هم خیلی عالی کار کرد و اجازه نداد دروازه فولاد خوزستان بیشتر از این باز شود.»

او ادامه داد: «اگر توجه کرده باشید، در دو بازی قبل مقابل تیم‌های اصفهانی 4 گل زدیم اما با بدشانسی موفق نشدیم برنده از زمین خارج شویم ولی این بار به هر حال 3 امتیاز را گرفتیم.» مهاجم پرسپولیس درباره راز گل زدن خود به تیم‌های جنوبی نیز گفت: «شمال و جنوب ندارد. من همیشه تلاش می‌کنم جلوی همه تیم‌ها بهترین عملکرد را برجای بگذارم و خدا را شکر می‌کنم با کمک همبازیانم موفق به گلزنی شدم.» طارمی همچنین ضمن تقدیر از حضور پرشور هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی افزود: «طرفداران پرسپولیس بسیار بامعرفت هستند و حضور پرشور آنها قوت قلب ما بازیکنان است.

همین جا می‌خواهم این گل ناقابل را به 75 هزار هوادار عاشق پرسپولیس تقدیم کنم.» وی که با دریافت کارت زرد بازی بعدی تیمش مقابل سایپا را از دست داد، در این رابطه نیز گفت: «خیال هواداران راحت باشد. همبازیانم اجازه نمی‌دهند جای خالی من احساس شود و مطمئن باشید با ارائه یک بازی تماشایی باعث خوشحالی هواداران خواهند شد.»