حالا خوشحال‌ترین‌ فرد هستم. وقتی هواداران‌مان به این شکل از تیم‌شان حمایت می‌کنند، باید آنها را خوشحال کنیم. آنها 94 دقیقه ما را تشویق کردند و به ما اعتماد کامل داشتند.»

برانکو ادامه داد: «می‌دانستیم که فولاد حریف سرسختی است و با دو برد مقابل استقلال خوزستان و سپاهان انگیزه بالایی برای مقابله با ما داشت. اگر نتایج تیم‌ها در نیم‌فصل دوم را نگاه کنید، تا قبل از بازی، فولاد بیشترین امتیاز را گرفته بود. طبیعی است که آنها بدون فشار مقابل ما قرار گرفتند و قصد داشتند غافلگیرمان کنند اما بازیکنان ما بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتند. 70 دقیقه در حد یک قهرمان ظاهر شدیم.»

او گفت: «متأسفانه ما در هر بازی فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما نمی‌توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم. شاید یکی از دلایل این موضوع کم‌تجربگی بازیکنان ما باشد و دلیل دیگر هم می‌تواند نداشتن تمرکز بازیکنان و خستگی آنها باشد.»

سرمربی پرسپولیس افزود: «در جلسه فنی به بازیکنانم گفتم خاطر‌تان هست در بازی رفت در اهواز به شما چه گفتم؟ آن موقع ما فقط یک امتیاز داشتیم. حق داریم که برای قهرمانی تلاش کنیم. ما در بین تیم‌های بالانشین تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی برسیم.»