مذاکرات یونایتد با مورینیو تکذیب نشد

از سوی دیگر مورینیو هم بر این باور است که از فصل بعد قطعاً روی نیمکت یونایتد خواهد نشست. فان‌خال به این موضوع امید بسته است که با بالاتر رفتن تیمش در جدول و وارد شدن به جمع 4 تیم اول جدول، سال سوم و آخر قراردادش را هم در یونایتد سپری خواهد کرد اما به نظر نمی‌رسد مربی هلندی شانس زیادی داشته باشد، چرا که باشگاه هم خبر مذاکراتش با مورینیو را تکذیب نکرده است.

شیاطین سرخ فاصله چندان کمی با رتبه چهارم جدول که متعلق به منچسترسیتی است، ندارند و باید به امتیاز از دست دادن رقبایشان هم امیدوار باشند تا در جدول صعود کنند. برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی هم تنها راهی که غیر از این دارند، قهرمان شدن در لیگ اروپاست.

به نوشته «میرر اسپورت» به بعضی از مدیر برنامه‌ها که منتظر اطلاع از تصمیم‌گیری باشگاه هستند، گفته شده است یونایتد فعلاً مربی‌‌اش را حفظ می‌کند، البته به این شرط که فان‌خال تیم را دست‌کم به رتبه چهارم جدول ببرد. گمانه‌زنی‌هایی که در مورد جایگاه فان‌خال پیش آمده به شدت او را ناراحت کرده است و هرچه احتمال ورود مورینیو بیشتر می‌شود، نارضایتی او هم افزایش پیدا می‌کند اما فان‌خال همچنان رابطه نزدیکی با اد وودوارد، مدیر باشگاه، دارد و به خوبی می‌داند که با چه سطحی از توقعات روبه‌روست.

به همین دلیل است که مصمم شده که بماند و از جایگاه خود و سبک کاری‌‌اش دفاع کند. فصل قبل که اولین فصل کاری‌‌اش در یونایتد بود، فان‌خال توانست یونایتد را به لیگ قهرمانان ببرد اما آنها این فصل در مرحله گروهی این رقابت‌ها حذف شدند و فعلاً باید در لیگ اروپا به کارشان ادامه دهند.