مظلومی:استعفا نمی دهم

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت اظهار داشت: متاسفم که نفت در پلی آف حذف شد و نتوانست به مرحله گروهی صعود کند. آنها خوب بازی کردند ولی بدشانس بودند.

وی ادامه داد: نفت یک کادر استقلالی دارد. علیرضا منصوریان مربی با درایت و باهوشی است. آنها با برنامه بازی می کنند. به همین دلیل ما امروز تمرینات لازم را در طول هفته انجام دادیم تا سه امتیاز را بگیریم. تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد. مسلما برای رسیدن به پیروزی باید هجومی بازی کنیم. فردا می خواهیم طوری بازی کنیم که مردم از آمدن به ورزشگاه پشیمان نشوند.

سرمربی استقلال درباره رایگان اعلام شدن بازی پیش روی استقلال مقابل گسترش در آزادی اذعان داشت: در بازی با نفت که نمی توانیم این کار را انجام دهیم اما طی جلسه ای که بامدیریت داشتیم قرار شد در بازی روز جمعه با گسترش فولاد طبقه دوم رایگان باشد. انشاالله هواداران هم استقبال خوبی داشته باشند. همان طور که می دانید فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. باشگاه ها شرایط خوبی را مهیا می کنند. 

وی درباره شایعه استعفایش خاطرنشان کرد: این مساله شایعه ای بیش نیست. من هیچ وقت چنین حرفی نزدم. نمی دانم این صحبت از کجا نشأت گرفته است. با تمام قدرت به کارمان ادامه می دهیم. 

مظلومی درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد استقلال در هفته های اخیر صورت گرفته است بیان داشت: ما به راه خودمان ادامه می دهیم. هفته گذشته فوتبال مدنظرمان را به نمایش نگذاشتیم. کادر فنی و بازیکنان به همین دلیل ناراحت هستند. همه هم قسم شده ایم تا نتیجه بگیریم. فوتبال در این روزها نتیجه گرا شده است و به دنبال کسب سه امتیاز است.

سرمربی استقلال در ادامه درباره عملکرد سجاد شهباززاده گفت: استقلال بازیکنی به نام سجاد شهباززاده دارد که به خوبی گلزنی می کند. چرا پیشکسوتان از او حمایت نمی کنند. درباره بازی با استقلال اهواز صحبت کرده ایم. ما در آن بازی بسیار زیاد سانتر کردیم. اما آنها به خوبی دفاع کردند. همان طور که تیم ها را نمی توان مقایسه کرد مهاجمان را نمی توان مقایسه کرد. شهباززاده مهاجم خوبی است. او تلاش خود را انجام می دهد. من به طارمی کاری ندارم. او مهاجم خوبی است. شهباززاده هم به روند خوب گذشته اش بازگشته است. روحیه اش تضعیف شده است. چرا که دوست داشت به تیم ملی دعوت شود.

وی درباره بازی کردن یا نکردن برهانی در بازی فردا خاطرنشان کرد: آرش یک بیماری داشت که به لطف خدا خوب شده است. او وقتی در ترکیب نیست از تیم حمایت می کند. به جز این از او توقعی نمی رود. ما تیمی داریم که هم بازیکنان جوان دارد و هم باتجربه. شاید آرش فردا فیکس بازی کند. مهاجمان ما نزدیک به هم هستند.

سرمربی استقلال درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: متاسفانه علیرضا رمضانی دچار کشیدگی عضله شده است. خسرو حیدری هم انشاالله از هفته آینده همراه ما خواهد بود. مابقی بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند.

وی درباره استعفای کی روش تصریح کرد: تعامل خوبی با کی روش در فدراسیون انجام شده است. انشاالله او در تیم ملی بماند و به موفقیت برسد. بیش از این درباره کی روش صحبت نمی کنم.

مظلومی درپایان درباره رایگان کردن بلیت مسابقات گفت: باشگاه ها در اروپا سرمایه گذاری لازم را انجام می دهند. اما تماشاگران ما برای آمدن به ورزشگاه مشکل مالی دارند. باشگاه ها باید کمک کنند تا این مشکل برطرف شود. فکر می کنم با این کار فشاری به باشگاه ها وارد نشود. پرسپولیس در حال نزدیک شدن به صدر جدول است. هدف استقلال قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.