حسین کفعمی در خصوص شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپا و نتایج نامطلوب این تیم حتی با حضور استیماچ در راس کادرفنی تیم اظهار داشت: بر اساس فعالیت‌هایی که درون تیم مشاهده می‌کنیم تیم خوب و شادابی داریم اما در چند بازی اخیر متاسفانه هم با بدشانسی و هم با اشتباهات داوری مواجه شدیم. به عنوان مثال در بازی با پرسپولیس داور دو اشتباه تاثیرگذار به ضرر تیم ما انجام داد یا در بازی با فولاد داور گل دقیقه 5 ما را مردود اعلام کرد. در بازی با سایپا هم تا دقیقه 60 بازی مسلط بر توپ و میدان بودیم و حتی می‌توانستیم 4 یا 5 گل به این تیم بزنیم که متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: متاسفانه در این دیدار خلعتبری هم یک پنالتی از دست داد در حالی که اصلا قرار نبود او پنالتی بزند به هر حال در چنین شرایطی سرمربی چه کاری می‌تواند انجام دهد. از دست رفتن این پنالتی بر روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت و نتوانستند همچون دقایق قبل بر دامنه حملات خود بر روی دروازه سایپا بیفزایند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص شعارهایی که در جریان بازی علیه او و مدیرعامل باشگاه در جریان بازی داده شد، تاکید کرد: من و باقریان در این فوتبال تازه کار نیستیم و می‌دانیم که دلیل این گونه شعارها چیست و ریشه و آن به کجا بر می‌گردد. شیطنت‌هایی از بیرون صورت می‌گیرد که بر روی سکوهای فولادشهر اثر می‌گذارد. چرا بازیکنانی که در اوج حمله قراردارند باید مورد هجمه شعرهای مختلف قرار بگیرند. به دنبال شناسایی عوامل آن هستیم و قطعا برخورد می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص کنار گذاشته شدن عقیلی از تمرینات تیم سپاهان توسط استیماچ و اختصاصی تمرین کردن او تاکید کرد: بازیکن تحت قرارداد باشگاه است و مسئولیت فنی تیم نیز کاملا برعهده سرمربی است. در خصوص مسائل فنی سرمربی اختیار تام داشته و اجازه بازیکن سالاری نمی‌دهیم. سرمربی بر اساس نیاز فنی خود بازیکنان را انتخاب می‌کند. مگر عقیلی در بازی با فولاد در ترکیب تیم نبود در حالی که در بازی با سایپا جزو لیست قرار نگرفت. در چنین شرایطی از بازیکن مقابل سرمربی حمایت نمی‌کنیم و عقیلی هم از این قاعده مستثنی نیست. عقیلی در اختیار باشگاه قرارنگرفته و با نظر استیماچ از تمرینات گروهی تیم کنار گذاشته شده و انفرادی تمرین می‌کند.