کفاشیان: با استعفای کی‌روش موافقت نمی‌کنم

 علی کفاشیان گفت: امکانات مدنظر کی‌روش باید فراهم شود. بعد از فروردین که بازی‌های مقدماتی به پایان می‌رسد، برای آماده‌سازی تیم ملی امکانات مدنظر کی‌روش را باید فراهم کنیم. کی‌روش هم گفت اگر امکانات باشد می‌مانمt وگرنه می‌روم. باید ببینیم رئیس بعدی چه کسی است تا اقدامات لازم را برای فراهم کردن امکانات مدنظر کی‌روش انجام دهد.

اگر امکانات فراهم نشود، بهتر است کی‌روش برود

وی افزود: حرف کی‌روش منطقی است. تیم ملی برای صعود به جام جهانی باید امکانات موردنیازش جهت آماده‌سازی خوب فراهم شود. اگر این امکانات فراهم نشود، بهتر است کی‌روش برود.

امیدوارم رئیس بعدی فدراسیون نخندد و پول بیاورد

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش گفته استعفایش را در روز 11 اردیبهشت که روز انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال است، تعیین کرده تا کفاشیان دستش باز بوده و تحت‌فشار نباشد، گفت: 11 اردیبهشت روز کارگر نیز هست! امیدوارم پس از انتخاب یک رئیسی که قوی و جدی باشد، نخندد و پول خوبی بیاورد، امکانات خوبی برای تیم ملی فراهم شود و پس از آن کی‌روش تصمیم بگیرد که بماند یا برود. من باشم بهتر است که ...

کی‌روش را به جلسه با اینفانتینو دعوت کردیم اما نخواست که بیاید

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که کی‌روش اعلام کرده رئیس فدراسیون فوتبال برای نشست با اینفانتینو از او دعوت نکرده است، تأکید کرد: ما با یک نفر هماهنگ کردیم که به کی‌روش بگوید به جلسه بیاید که او هم نیامد. اینفانتینو با کی‌روش دوستی دارد و گفت که با او صحبت کرده است. به هر حال ما او را دعوت کردیم اما نخواست که بیاید.

پیروانی به صورت افتخاری کار می‌کند

وی در پاسخ به این پرسش که «قرار است چه برخوردی با افشین پیروانی به دلیل اظهارنظرهایی که انجام داده داشته باشید؟»، گفت: من چه برخوردی باید انجام دهم؟ من کی گفتم برخورد می‌کنم، بلکه گفتم پیروانی باید در سطح وظایف خود صحبت کند. پذیرش استعفای او نیز بستگی به نظر کی‌روش دارد، البته پیروانی در حال حاضر قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشته و افتخاری کار می‌کند.

با استعفای کی‌روش موافقت نمی‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: من امروز نامه استعفای کی‌روش که از آن مطلع بودم را خواندم اما با استعفای او موافقت نمی‌کنم.