با استعفای کی روش موافقت نمی کنم

علی کفاشیان درباره جلسه با کارلوس کی‌روش گفت: بحث امکانات در این باره مطرح شد و باید در این باره و همچنین آماده‌سازی تیم ملی کار کنیم. اگر این تعهدات انجام شود کی‌روش گفت که در تیم ملی می‌ماند و اگر این شرایط مهیا نگردد در تیم ملی نخواهم ماند و حرف او منطقی است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم حرف کی‌روش حرف درستی است و ما باید برای آماده‌سازی تیم ملی کارهای خود را انجام دهیم و اگر قرار است امکاناتی فراهم نشود و حمایت نکنیم نباید این همه دست و پا زد و به نظرم بهتر است کی‌روش برود.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که چرا کی‌روش روز 11 اردیبهشت را برای استعفا دادن انتخاب کرده گفت: به هر حال 11 اردیبهشت روز کارگر است دیگر.

خبرنگاری گفت اما همان روز روز انتخابات فدراسیون هم هست که رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دقیقا همینطور است. امیدوارم در آن روز رئیس جدید بیاید و  رئیسی باشد که نخندد، محکم باشد و پول خوب بیاورد. آنوقت است که کی‌روش خودش تصمیم می‌گیرد بماند یا نماند.

کفاشیان همچنین در خصوص اظهار نظر کی‌روش مبنی بر اینکه او مدعی شده از طرف شما دعوتنامه‌ای برای وی فرستاده نشده و توسط یک بازاریاب برای حضور در جلسه از وی دعوت کردند، گفت: بازاریاب کیست؟(باخنده) ما یک نفر را مامور کردیم که با آقای آرین قاسمی تماس بگیرد ولی در نهایت کی‌روش قبول نکرد. من هم اعلام کردم که حضور کی‌روش مبنی بر آمدن ایفانتینو به ایران تاثیرگذار بود ولی در نهایت خودش قبول نکرد که در جلسه حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهار نظر پیروانی مبنی بر اینکه مدت‌هاست کفاشیان را ندیده و ظاهرا قرار بود با او برخوردی صورت بگیرد، گفت: ما با او برخورد می‌کنیم دیگر! به او می‌گوییم که این چه مصاحبه‌ای بود که انجام داد و نباید این کار را می‌کرد. حرف من این است پیروانی باید در حیطه وظایفش صحبت کند.

وی در خصوص اینکه آیا به عنوان مدیر تیم ملی قرار نیست با او قرارداد امضا شود، گفت: او افتخاری کار می‌کند! (باخنده)

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر کی‌روش استعفا بدهد با این استعفا موافقت می‌شود یا خیر،‌گفت: مطمئن باشید من با این استعفا موافقت نمی‌کنم.