خوردبین: به پرسپولیس حسادت می‌کنند

محمود خوردبین در این باره افزود: پرسپولیس به قدری خوب شده است و عالی فوتبال بازی می‌کند که حالا غیر پرسپولیسی‌ها هم دوست دارند تیم ما قهرمان شود چون این شایستگی را از خود نشان داده است.

 

وی ادامه داد: چه از جهت نوع فوتبالی که انجام می‌دهیم و چه از نظر تماشاگرانی که داریم، پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست در حالی که فوتبال برتری را ارائه می‌کنیم و اینها بر امیدواری‌ها می‌افزاید. ما در حالی این شرایط را داریم که پنالتی‌های زیادی برای ما گرفته نشد. اشتباهات زیادی به ضرر ما روی داد. پنالتی‌های زیادی را خودمان نزدیم و توپ‌های زیادی به تیر دروازه زدیم. با این وجود در تمام بازی‌های خودمان گلزنی کردیم و بهترین خط حمله لیگ را داریم. این موارد در کنار هم نشان می‌دهد پرسپولیس هجومی‌ترین تیم لیگ را دارد و از نظر فنی با فاصله از رقبای نزدیک خود فوتبال بازی می‌کند و تا اینجا هیچ تیمی نتوانسته در لیگ برابر حملات پرسپولیس مقاومت کند. همچنین به همین دلیل است که اعتقاد دارم این تیم اگر حفظ شود و به آسیا برود، می‌تواند پس از سال‌ها، قهرمانی جام قهرمانان را به ایران بیاورد ولی مهمترین مساله این است که این تیم حفظ شود.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره فرصت‌های از دست رفته در این بازی و استرس دقایق پایانی خاطرنشان کرد: فوتبال همین است، در هر لحظه آن می‌تواند یک اتفاق روی بدهد. ممکن است 90 دقیقه سوار بازی باشید ولی روی یک ضد حمله با یک شوت گلی را دریافت کنید. طبیعی است که در آن شرایط استرس داشتیم ولی خدا را شکر به نتیجه‌ای که استحقاقش را داشتیم دست پیدا کردیم.

 

خوردبین درباره محرومیت طارمی در بازی بعدی سرخپوشان تصریح کرد: طبعا هر بازیکنی جای خودش را دارد. بازیکن جایگزین مهدی طارمی نمی‌شود ولی هر بازیکنی قابلیت‌های خاص خودش را دارد. برانکو ایوانکوویچ هم خوب می‌داند چطور از بازیکنان استفاده کند و بچه‌ها که در قالب سیستم تیم و برنامه‌های تاکتیکی قرار می‌گیرند، نمی‌گذارند تیم به بن بست بخورد.

 

وی ادامه داد: البته بچه‌ها هم باید بیشتر مراقب باشند. بعضی اوقات دریافت اخطارها اجتناب ناپذیر است ولی بعضی اخطارها را هم بی‌دلیل می‌گیرند که برای خودشان و تیم مشکل‌ساز خواهد شد. البته این مساله نیاز دارد بچه‌ها با تجربه‌تر شوند و آنگاه حرفه‌ای برخورد می‌کنند.

 

خوردبین درباره شایعاتی که پیش از بازی با فولاد برای پرسپولیس ایجاد شد، گفت: طبیعی است که این شکل بازی پرسپولیس، خیلی‌ها را نگران کرده است. فوتبال خوب، صعود پله به پله در جدول و تماشاگران زیاد، حس حسادت خیلی‌ها را بر می‌انگیزد. به قولی از حرص خوردن در حال آتش گرفتن هستند و می‌خواهند با طرح چنین مسائلی تیم را به حاشیه برده و تمرکز بچه‌ها را بر هم بریزند. وقتی آزمایش دوپینگ انجام می‌شود، 45 روز بعد جوابش می‌آید. مردم، هواداران و به ویژه رسانه‌ها حتما نسبت به این مساله هوشیار هستند. بچه‌های ما هم تحت تاثیر این مسائل نیستند.