برانکو سرمربی ماست و جایی نمی رود

جعفر کاشانی درباره نتایج خوب پرسپولیس در این هفته ها و صعود این تیم به رده سوم اظهار داشت: من از روز اول هم به این تیم ایمان داشتم و می دانستم که با این بازیکنان جوان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. خدا را شکر در این هفته ها نتایج خوبی هم حاصل می شود و کم کم به صدر جدول نزدیک می شود. 

وی درباره شایعه جایگزین شدن برانکو به جای کی روش در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: اینها فقط شایعه است و نباید به آن توجه کنیم. برانکو مربی پرسپولیس است و از او راضی هستیم. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره مذاکره باشگاه با برانکو درباره تمدید قرارداد اذعان داشت: ما با برانکو مذاکره نکرده ایم. اگر جلسه ای برگزار شده جلسه ای فنی بوده است و صحبتی درباره تمدید قرارداد به میان نیامده است. انشاالله زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره استقبال طرح رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی که پرسپولیسی ها آن را باب کرده اند و حالا کم کم در بین اکثر باشگاه های لیگ برتری جا افتاده است تصریح کرد: حرکت بسیار خوبی است که خدا را شکر تماشاگران پرسپولیس هم از آن استقبال کرده اند. البته این را هم فراموش نکنید که در کنار رایگان بودن بازیها کیفیت بالای بازی های پرسپولیس هم در حضور چشمگیر مردم تاثیرگذار بوده است. انشاالله با حضور پرشور هواداران در بازی های آتی هم بتوانیم به صدر جدول برسیم و در نهایت قهرمان شویم. 

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره احضار احمد نورالهی به این کمیته بیان داشت: من چنین چیزی نشنیده ام. بچه های تیم جوان هستند و یکدل و همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنند. تیم روند رو به رشدی دارد. باز هم می گویم از احضار شدن نورالهی به کمیته انضباطی خبر ندارم.

کاشانی در پایان گفت: پرسپولیس در این روزها در تمام ارکانش یکدلی را می بیند. خدا را شکر تیم «ب» هم در حال شکل گرفتن است و می توانیم در آینده ای نزدیک از سرمایه های داخلی خودمان استفاده کنیم.