کمندانی در مورد پیروزی مقابل فولاد  می گوید: خدا را شکر فولاد را بردیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود و اینکه رتبه مان در جدول ارتقا گرفت. خوشبختانه روند نتیجه گیری و نمایش تیم خیلی بهتر شده، از این بهتر هم می شویم.

 

این بازیکن که در دقایق پایانی دیدار با فولاد  به میدان آمد انگیزه های زیادی برای بازی بیشتر دارد و در این باره ادامه می دهد: من تمام تلاشم را می کنم و وجودم را می گذارم تا فرصت بیشتری به من داده شود. دوست دارم برای پیشرفتم بیشتر خودم را نشان دهم و این آقای برانکو است که باید این فرصت را در اختیار من بگذارد و همیشه به نظر ایشان احترام می گذارم. اگر فرصت بیشتری داشته باشم قطعا می توانم عملکرد خوبی داشته باشم و خودم را اثبات کنم، امیدم به خداست. تیم ما هم خیلی خوب شده و همه بچه ها برای کسب قهرمانی می جنگند.

 

هافبک سرخپوشان تهرانی در مورد تعداد بالای هواداران که از آنها در دیدار با فولاد حمایت کردند می گوید: از تک تک آنها تشکر می کنم و به ما روحیه و انگیزه خیلی زیادی دادند. امیدوارم از این به بعد همین تعداد هوادار بیاید و ما هم سعی می کنیم دلشان را شاد کنیم.

 

وی در مورد دیدار با سایپا در هفته بیست و یکم نظرش را اینگونه بیان کرد: سایپا تیم خیلی خوبی است و ما یک بازی سخت داریم. باید همانند قبل با کیفیت بازی کنیم و رتبه مان را باز هم در جدول ارتقا دهیم.

کمندانی در پایان در مورد اینکه چه زمانی نوبت به صدرنشینی پرسپولیس می رسد افزود: در دو، سه بازی آینده هم پیروز شویم، به صدر و قهرمانی نزدیکتر می شویم و شک نکنید که همین طور خواهد شد.