سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این باره گفت: از بعد از بازی با پرسپولیس جریان داوری ها در بازی ها ما را نشانه گرفته است و نمی دانیم دلیل این ماجرا چیست؟! متاسفانه همانطور که همگان دیدند و کارشناس داوری برنامه تلویزیونی  هم تایید کرد یک پنالتی مسلم و یک گل صددرصد درست ما در دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال اهواز از چشم داور دور ماند تا دو امتیاز حساس در این دیدار با اشتباه مسلم داوری از ذوب آهن دریغ شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این اشتباهات داوری  پس از دیدار جام حذفی ما مقابل پرسپولیس علیه ذوب آهن به راه افتاده است و جالب اینکه در همین هفته ها داوری ها کاملاً به نفع یک تیم خاص بوده است.

وی افزود: دقیقا نمی دانیم چرا اینگونه با تیم ذوب آهن رفتار می شود و در هر بازی ما باید بابت داوری نگران باشیم ولی آنچه مسلم است ادامه این روند را به هیچ وجه بر نخواهیم تافت. امیدواریم روسای فدارسیون و سازمان لیگ هر چه زودتر به ادامه این روند رسیدگی کنند.

وی همچنین اظهار داشت: دائم از جریان باند اصفهانی صحبت می شود ولی

دقیقاً نمی دانیم این باند چه کاری انجام می دهد که ما در هر بازی داریم از داوری متضرر می شویم. جالب اینکه یک کارشناس خاص داوری هم در مورد بازی برگشت ما مقابل پرسپولیس و در میان تعجب همگان نظراتی منفعلانه داد که برای ما، هواداران و مردم اصفهان بسیار تعجب آور و قابل بررسی است.