علی علیپور در رابطه با رسیدن پرسپولیس به جمع تیمهای بالانشین اظهار داشت: با حمایت هواداران در بازی با فولاد به یک پیروزی مهم دست پیدا کردیم. می خواهیم همین روند را ادامه دهیم و در برابر سایپا نیز همانند بازی های گذشته که که شکست ناپذیری خود را حفظ کردیم حفظ کنیم.

وی درباره دیدار مقابل سایپا عنوان کرد: امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهیم تا این هوادارانی که به ورزشگاه می آیند لذت ببرند. برای ما در هر بازی سه امتیاز بسیار مهم است. تمام تیم با انگیزه هستند و فقط به سه امتیاز فکر می کنند. 

مهاجم پرسپولیس درباره حضورش در ترکیب تیم اصلی در 2 بازی اخیر تصریح کرد:این نظر کادر فنی است. و من به نظر برانکو احترام می گذارم و می خواهم بازی های خوبی را ارائه دهم که اعتمادی که برانکو به من داشته با بازی های خوب جواب این اعتماد رابدهم. تنها من نیستم و این زحمت تمامی تیم است که ما به این موفقیت ها دست می یابیم. از این خوشحالم که این همه هوادار برای تشویق ما به ورزشگاه می آیند و می خواهیم جواب آنها را با پیروزی بدهیم.

علیپور در پایان افزود: البته تیم سایپا تیم بسیار خوبی است که ما با آن در این هفته مسابقه داریم. این تیم بازیکنان خوب و کادر فنی دارد اما ما فوتبالی را ارائه می دهیم که هم تماشاگرپسند باشد و هم امتیاز کسب کنیم.