مهدی رحمتی کاپیتان استقلال وقتی در حال رفتن به تونل بود، با آرش برهانی روبه‌رو می‌شود، او که از همبازی‌اش ناراحت به نظر می‌رسید خطاب به برهانی می‌گوید: آقای آرش‌خان اتفاقات امروز تقصیر توست، تو باعث این باخت شدی!

برهانی که با رحمتی رابطه خوبی دارد سکوت اختیار کرده و حرفی نمی‌زند، کاپیتان که رگ‌های گردنش متورم شده بود با صدای بلند‌تر می‌گوید: آرش نمی‌گذاری من به جوان‌ها حرفی بزنم، هر حرفی می‌زنم و انتقاد می‌کنم تو واسطه می‌شوی.

برهانی که نمی‌خواست ماجرا ادامه پیدا کند در جواب حرف‌های رحمتی می‌گوید: مهدی تیم باخته و اعصاب همه خرد است، هرچی حرف بزنیم بدتر می‌شود، الان وقت این حرف‌ها نیست، باید بعد از بازی آرام بود.

رحمتی که حسابی از عملکرد چند بازیکن دیدار با نفت شاکی بود ادامه داد: اگر هم یقه دو تا بازیکن را بگیریم حساب کار دست بقیه می‌آید. این صحبت‌ها ادامه داشت تا دو نفر وارد رختکن شدند!

البته رحمتی در رختکن سکوت اختیار کرد و حرفی نزد اما به طور حتم در تمرین امروز استقلال در نقش کاپیتان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتقاد تند کاپیتان از آرش

رحمتی: آقای برهانی به تو باختیم

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال که دیروز روی یک اتوگل دروازه‌اش باز شد، بعد از پایان بازی و در تونل ورزشگاه تختی همین که با آرش برهانی روبه‌رو شد، با لحن تندی از آرش انتقاد کرد و به برهانی گفت: «همه اتفاقات این بازی را از تو داریم، به تو باختیم.» البته رحمتی حرف‌هایی هم به برهانی زد که قابل نوشتن نیست.

رحمتی از عملکرد ضعیف آرش برهانی در نیمه اول شاکی بود و البته شاید می‌خواست به این نکته اشاره کند که بهتر است برهانی در فهرست 18 نفره نباشد. عده‌ای می‌گویند شاید آرش برهانی به توصیه سیدمهدی رحمتی وارد ترکیب استقلال شده باشد که رحمتی تا این حد از او شاکی بود!