وحید حمدی نژاد، بازیکن نفت تهران راجع به بازی دیروز این تیم با استقلال تهران می‌گوید: بعد از شکست مقابل الجیش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، با انگیزه مقابل استقلالی‌ها حاضر شدیم. زیرا می‌خواستیم جایگاهمان را در لیگ بهبود ببخشیم و بتوانیم سهمیه را بگیریم. اگر تمرکزمان را بیشتر می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف بیشتری بازی را ببریم.

 

مدافع تیم نفت تهران درباره حفظ روند پیروزی‌های نفت می‌گوید: تیم ما پتانسیل بالایی دارد. جوان‌های زیاد و با انگیزه‌ای داریم. البته جوان‌های تیم این نکته را باید بدانند که با یک برد خیلی خوشحال نشوند و با یک باخت خیلی ناراحت نشوند تا بتوانیم این رویه را حفظ کنیم و به بالای جدول نزدیک‌تر شویم.

 

او در رابطه با مصدومیتی که دیروز در طی بازی با استقلال برایش پیش آمد و تعویض شد، می‌گوید: دیروز پس از برخوردی که با مهاجم استقلال داشتم، استوک او به پای من برخورد کرد که همان موقع از کادرفنی خواستم که تعویضم کنند که تیم لطمه نخورد. دکتر تیم بعد از اینکه معاینه‌ام کرد، گفت که مینیسک و رباط پایم سالم است و امروز هم معاینات آخر را انجام می‌دهم که باید صبر کنیم تا مقدار مصدومیتم مشخص شود.

 

حمدی نژاد در ادامه راجع به حواشی بازی با استقلال می‌گوید: بیرانوند آخر بازی عدد 6 نشان داد که این درست نبود اما در طول بازی زیاد به او فحاشی شد. فوتبال حرفه‌ای می‌گوید که اگر شرایط بازیکن برای حضور در استقلال بهتر است به استقلال برود و اگر برای پرسپولیس بهتر می‌تواند کار کند به این تیم برود. هر بازیکنی باید شرایط خودش را ببیند و تصمیم بگیرد در چه تیمی بازی کند. هیچ اجباری وجود ندارد که یک بازیکن تا اید در یک تیم بماند.

 

وی در پایان از بخت‌های اصلی قهرمانی می‌گوید: به نظر من پرسپولیس، نفت، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن مدعی‌های اصلی هستند. استقلال تهران هم بازی دیروز در حد و اندازه‌های مدعی قهرمانی، ظاهر نشد و برای اینکه به جمع مدعی‌ها اضافه شود باید تلاش زیادی کنند.